KD, wheelie chill spot omgeving arnhem

Bij jullie alleen maar slappe rondjes....

Als kind zeker te weinig in de draaimolen gezeten O-)

we zijn niet allemaal zo goed als jij he :}

enne wa maakt het uit of je nu met 100+ of met 50 een knee-down maakt zolang je er maar schik in hebt toch en niet op je plaat gaat

oja mogge :W

vette platen weer :} :}
 
we zijn niet allemaal zo goed als jij he :}

enne wa maakt het uit of je nu met 100+ of met 50 een knee-down maakt zolang je er maar schik in hebt toch en niet op je plaat gaat

oja mogge :W

vette platen weer :} :}
Klopt je hebt helemaal gelijk.........

Maar aangezien je leeftijd had ik je een stukje verstandiger verwacht :W
 
@duccie hoe kun je dat nou verwachten dat die gastjes verstandiger zijn.
de meeste van hun hebben net een jaar of 2 hun rijbewijs.

wat een sukkels ze moeten maar eens op het circuit gaan rijden achter silent aan ,die rijdt ze na 3 bochten helemaal zoek.
hahahhahaha
 
Klopt je hebt helemaal gelijk.........

Maar aangezien je leeftijd had ik je een stukje verstandiger verwacht :W


ze zeggen niet voor niets hoe ouder hoe gekker _O- _O- :W :W

en weet ook dat je daar ook geen wheelie's moet oefen is ook idd een te mooie plek om het te verkloten -O- -O- :$
daar zijn idd ook zat andere plekken voor *O*

daar heb jij dan weer gelijk in :W
 
Laatst bewerkt:
@duccie hoe kun je dat nou verwachten dat die gastjes verstandiger zijn.
de meeste van hun hebben net een jaar of 2 hun rijbewijs.

wat een sukkels ze moeten maar eens op het circuit gaan rijden achter silent aan ,die rijdt ze na 3 bochten helemaal zoek.
hahahhahaha

weet zeker dat ie me in de 1ste bocht al helemaal zoek rijdt :$ :$ :$

heb helaas niet de knaken om op circuit te gaan rijden anders had ik het zeer zekers gedaan lijkt me ook zeer leerzaam ivm bochten aansnijden en dergelijke
 
@duccie hoe kun je dat nou verwachten dat die gastjes verstandiger zijn.
de meeste van hun hebben net een jaar of 2 hun rijbewijs.

wat een sukkels ze moeten maar eens op het circuit gaan rijden achter silent aan ,die rijdt ze na 3 bochten helemaal zoek.
hahahhahaha

Weer dat stoere mannen gedrag! Shit dat soort gasten komen echt wat te kort |(
Snap dat niet...

Dan zeggen jullie: dat soort gastjes hebben net hun rijbewijs. zijn niet verstandig.
Nee jullie reacties zijn lekker volwassen :? :? :?
 
:X Deze kerel heeft echt een hellingshoek van 0,0... Met zn open Termongolies een beetje herrie maken daar gisteren :N
18281dd3576b61d946ac0c4444ed8208




O-) O-) O-)
 
Denk dat dat het probleem is ja _O- _O-
En alsof wij daar elke dag, de hele dag rondrijden. En dan zijn er een paar mensen van MF die daar een topic over maken en daarin foto's posten, big deal. Wij zijn echt niet de enige die daar komen, en ik denk dat het grootste deel dat echt overlast veroorzaakt niet eens op MF zit. Zeikerds.......

Hallo :W
Ik was er laatst ook, vorige week ofzo :z Toen heb ik nog even met jou, en die R1 gast gesproken.
Er waren toen ook twee dames wat foto's aan het maken. Sta ik er niet op trouwens?
Ik reed op die rode cbr 600... :9
 
Hallo :W
Ik was er laatst ook, vorige week ofzo :z Toen heb ik nog even met jou, en die R1 gast gesproken.
Er waren toen ook twee dames wat foto's aan het maken. Sta ik er niet op trouwens?
Ik reed op die rode cbr 600... :9

Jawel, die zijn er wel. Staan waarschijnlijk in ander topic die ze gesloten hebben.
 
@duccie hoe kun je dat nou verwachten dat die gastjes verstandiger zijn.
de meeste van hun hebben net een jaar of 2 hun rijbewijs.

wat een sukkels ze moeten maar eens op het circuit gaan rijden achter silent aan ,die rijdt ze na 3 bochten helemaal zoek.
hahahhahaha

dit wordt een beetje flauw nou.... kritiek op een plek verneuken kan ik begrijpen... maar wie wil leren moet oefenen. logisch dat Silent ze wegrijdt! :N
heb je een punt? B|
 
Laatst bewerkt:
heren, (ook bob) laat mij dr ff buiten ja... straks krijg ik nog een slechte naam :')
ja hoezo krijg je een slechte naam _O- _O- .
nee hoor je bent een beste kerel.
je kan redelijk rijden op een motor.ach ja je kan altijd nog wat leren.
ooo niet van mij hoor.ik ben een biker geen racer :+
 
knul op de gele cbrf en de zwarte r1 gespot zojuist op de pleyweg....ik was die op de bmw k100 buffel bij de stoplichten :W

@ die zwarte r1 rijder, volges mij wonen we echt super dicht bij elkaar, malburgen west right ? ;) zie je vaak rijden daaro
 
Terug
Bovenaan Onderaan