kenteken vervalsen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
ff offtopic:

Ik zie bij meerdere mensen dit als onderschrift: "Echte mannen drinken thee"

euh de logica hierachter snap ik ff niet? :? waar komt dat vandaan?

Ik ben ondertussen mijn kentekenplaat aan het omdraaien, dubbelvouwen, verven onder het genot van een kop thee... :P

@Fladder: in één woord: Briljant
 
ff offtopic:

Ik zie bij meerdere mensen dit als onderschrift: "Echte mannen drinken thee"

euh de logica hierachter snap ik ff niet? :? waar komt dat vandaan?

Ik ben ondertussen mijn kentekenplaat aan het omdraaien, dubbelvouwen, verven onder het genot van een kop thee... :P

@Fladder: in één woord: Briljant
_O-
Denk dak me kenteken plaat ook maar es op de kop draai. Mochten ze me aanhouden zeg ik wel dat het waarschijnlijk geintje van me huisgenoten geweest is :P
ennuh, thnx, wou dat ik de creds voor dat plaatje kon nemen, maar helaas heeft iemand anders hem gemaakt :)

ps. echte mannen drinken koffie :Y
:+
 
Je kunt ook met een dikke viltstift de letters en cijfers ietswat veranderen, van een drie is gemakkelijk een acht te maken, van een twee en een vijf ook wel, een zeven is wat moeilijker, maar daar kan je dan weer een 1 van maken. (werkt om de andere kant op !)

Pfffffffft.

Ik denk dat de TS maar z'n plaat eraf moet halen en er dan voor moet zorgen nooit gepakt te worden door de pliesie. Eitje toch?
 
hmmm... een paar jaar geleden (net toen de huidige kentekenplaat ingevoerd werd) kwam ik iemand tegen die op het Isle of Mann een engelse kentekenplaat had laten maken met zijn Nederlandse kenteken erop (dus engelse plaat, kleuren en lettertype, maar wel zijn NL kenteken) zag er wel cool uit en de politie liet hem met rust (zei 'ie)

Ik ben benieuwd of hij er nog mee rondrijdt.... (is wel fraude...)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al verteld dat haarlak echt prima werkt? CD onder je nummerplaat trouwens ook (met de glimmende kant naar buiten dan) :P
 
Ik pik altijd kentekens van politiemotoren.. leuk joh !! Dan houden ze mij aan en dan geven ze me een boete.. Maar eigenlijk geven ze dus zichzelf een boete.

LACHE!!

Deze vind ik mooi! _O-

Zouden we toch eens werkelijkheid moeten maken! O-) En vooral flitspalen meenemen. Die werken het beste... })
 
Als TS zich nou verkleed als een levensgrote Pino... dan hangt zn staart waarschijnlijk net precies over zn kenteken *O*

echt... het is zo... zelf geprobeerd *O*








:+
 
voor iemand die tijd over heeft!
Een zware brievenbusklep kopen bij een bouwmarkt, hier de terugklapveer van afslopen en deze monteren/lassen aan de achterkant van je nummerplaat.
Tevens voorzien van een staaldraadje die je door of langs je frame tot aan je stuur en voorziet van een ring (waar je vinger doorheen past)
Zorg voor voldoende lengte, ongeveer 10 cm.

Uitkomst: wanneer je een paal of mobiele ziet staan, trek je aan t draad zodat je h'm in gespannen toestand omhoog klapt onder je buddy. Eenmaal gepasseerd.. draad los laten en nummerplaat klapt automatisch terug

:Y
 
*Zucht*

wat zijn we weer behulpzaam zeg. Er vraagt een collega motorrijder om hulp en dan wordt er zo gereageerd :N

Maar goed. Het motor-forum laboratorium is er inderdaad in geslaagd om een dergelijke spray te ontwikkelen.
full

Echter willen we dit niet zomaar adverteren omdat dit mischien niet geheel legaal is.

Deze spray is echter niet goedkoop.
Na ontvangst van het bedrag op mijn prive-rekening op de motor-forum rekening in de kaaiman eilanden zal deze worden opgestuurd in een neutrale bruine verpakking.

(levertijd onbekend)
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan