Kentekenpapieren+Chassisnummer kwijt wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielsvs

Rookie
23 jan 2008
27
0
goes
Hallo een maat van mij heeft een Yamaha fzr 600 uit ik meen 89.
Nou wil hij de motor gaan verkopen maar de kentekenpapieren zijn kwijt geraakt.
Op zich geen probleem om nieuwe aan te vragen was het niet dat het chassisplaatje ontbreekt.
Zonder deze kan je geen nieuw kenteken aan vragen toch?
Wat moet je in zo'n geval doen want je mag de weg natuurlijk niet meer op.
Alvast bedankt.
 
Chassisnummer zal waarschijnlijk ook in het balhoofd zijn geslagen :Y


Daarnaast, heb je het uberhaupt wel nodig om aan nieuwe papieren te komen? Bij het RDW zijn alle gegevens toch bekend aan de hand van het kenteken? Informeer eens bij het RDW zou ik zeggen.
 
oude papieren als vermist opgeven op de site bij het rdw en je krijgt per post nieuwe toegezonden.. Tegen betaling uiteraard :Y
 
oude papieren als vermist opgeven op de site bij het rdw en je krijgt per post nieuwe toegezonden.. Tegen betaling uiteraard :Y

Yep, en ter controle mag je het chassisnummer opgeven.

Ik zou trouwens geen motor kopen zonder chassisnummer :X
 
Yep, en ter controle mag je het chassisnummer opgeven.

Ik zou trouwens geen motor kopen zonder chassisnummer :X

Maar als het goed is is dat typeplaatje alleen om het chassisnummer makkelijker te kunnen lezen. En staat het zoals eerder genoemd, meestal ook ergens in het frame ingeslagen.

Omkatten zou anders wel heel envoudig werk worden...
 
Dan is het chassisnummer dus niet kwijt en is dit hele topic weer een beetje zinloze database vulling geweest
 
Ik heb het chassisnummer gevonden zat onder de poedercoating heb het staan afschuren.
Dus nu kan hij nieuwe kentekenpapieren aan gaan vragen.
Bedankt voor de reactie's
 
Haha ja ik vindt het ook maar lomp dat hij de papieren kwijt is geraakt maarja.
 
Het idee dat je dat langere tijd niet heb gemerkt is raar....
Mwah, misschien is het wel een motor die al die tijd in een hoek van de schuur staat en lagen de papieren ooit in een la.
Als je hem nooit gebruikt merk je ook niet als de papieren er niet zijn.
 
Het idee dat je dat langere tijd niet heb gemerkt is raar....

Vast een gestolen motor!

Miepers over database vulling... Het is in ieder geval weer wat anders dan "Is een R1 geschikt als eerste motor of kan ik beter een Hayabusa nemen zodat ik niet zo snel op het vermogen ben uitgekeken?".
 
Vast een gestolen motor!

Miepers over database vulling... Het is in ieder geval weer wat anders dan "Is een R1 geschikt als eerste motor of kan ik beter een Hayabusa nemen zodat ik niet zo snel op het vermogen ben uitgekeken?".
is die dat niet dan? :o
 
Als je nu eerst was gaan schuren, had hier weer een lul verhaal gescheeld.

Als je nou even reageert op alle topics die jij zinloos vindt, dan is er in al die topics in ieder geval één extra zinloze opmerking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan