Kentekenweg klap systeem automatisch!

Zou jij dit op je motor zetten

  • Ja nu hier met dat setje

    Stemmen: 4 13,8%
  • Ja ligt aan de prijs

    Stemmen: 1 3,4%
  • Mmmm mischien

    Stemmen: 13 44,8%
  • Denk het niet

    Stemmen: 2 6,9%
  • Nee is mij te link

    Stemmen: 8 27,6%
  • Ik rij nooit te hard

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben me rijbewijs al kwijt

    Stemmen: 1 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Mja ok maar twee probleme blijven...

1. Wat asje achteraf toch gepakt wordt?
2. Wat asje te laat op je knopje drukt...of de flitsbak niet gezien hebt?

1. De kans dat je gepakt wordt is ERG klein, of ze houden je gelijk aan natuurlijk ;)
2. Alvorens je hard gaat rijden, de plaat wegklappen.
Daaronder een nepplaat plaatsen.
Zoiets bijvoorbeeld *D
getpicture.php
 
Om een misverstand over het weg klappen te voorkomen hij klapt niet volledig onder je seat! hij kom in een andere hoek te staan zeg 25 graden naar binnen dus onleesbaar.
 
Laatst bewerkt:
Als je hiermee gepakt wordt garandeer ik je dat je nog een keer een advocaat nodig hebt |(

En aan je ;( te zien was je er deze keer al niet gelukkig mee dus.....



En toch snap ik iets niet....als ik te hard rij weet ik wat de consequentie is. Daar kies je vantevoren voor, dus als ik gepakt wordt kan ik er geen traan om laten...alleen pissed zijn op mezelf. Geflitst worden voor 5 km te hard kan iedereen gebeuren, maar door zon systeem te plaatsen geef je aan dat je t erom doet.....dan moet je ook niet zeuren als je gepakt wordt met en flinke boete (vind ik)

Maar ehhh, k ben geen moraalridder hoor, misdraag me ook wel es O-) Vind het alleen een beetje zielig :X
 
Ikzelf heb het niet nodig hehehhe. Maar je weet zelf ook wel dat je als je even op de snelweg wilt blazen dat je dan even niet hoeft op te letten op de flitsers. En ik ben zelf ook geen moraal ridder hoor en heb hierom ook geen advocaat nodig gehad! Me advocaat heb ik nodig gehad ivm een scheiding en aangezien ik te veel verdien (ja wat is teveel) heb ik geen recht op rechtbijstand meer. dus alle kosten zijn voor mij ;( geen enkel probleem hoor is allemaal voor me zoon zodat alles goed geregeld is en ja me ex en ik leven nog steeds op goede voet. Zo dan is dit verhaal ook uit de wereld waarom ik een advocaat nodig had.
 
Wat te denken van bemande mobiele flitsinstallaties, bijv. flitsauto's langs de weg. Zit bijna altijd een waut in; die gasten zijn meestal niet te beroerd om je kenteken te noteren als je van voren geflitst wordt. Dacht je dat die dit soort acties kunnen waarderen? Ik denk dat die gasten alles in het werk stellen om je te pakken als ze merken dat je kenteken wegklapt!
Lijkt me nie' echt handig.. Maarja, ieder z'n meug.
 
ja kan ook gewoon haarlak op je kentekenplaat spuiten die weerkaatst het licht ook als je geflitst wordt, zo kunnen ze ook je kenteken niet lezen veel goedkoper dan zo'n systeem *D
 
ja kan ook gewoon haarlak op je kentekenplaat spuiten die weerkaatst het licht ook als je geflitst wordt, zo kunnen ze ook je kenteken niet lezen veel goedkoper dan zo'n systeem *D


Je kunt ook gewoon zonder kenteken gaan rijden ja zo lust ik er nog wel een paar.
Het gaat hier niet om welke opties er nog meer zijn maar of dit intressant is.
Let wel op het werkt alleen (op dit moment) op een R6/R1
 
He baco, specs?? prijzen?? url (foto's)

mail me effe op tjambafi@hotmail.com
heb wel interesse.

;-)

:9
 
He baco, specs?? prijzen?? url (foto's)

mail me effe op tjambafi@hotmail.com
heb wel interesse.

;-)

:9

Als iedereen me even mail op bacowerk@hotmail.com dan krijgen jullie allemaal de specs,prijs en foto's toegemaild zo gauw ik ze in me mailbox heb van degene waarvoor ik het op het net heb gezet ok!

ps.

En als jullie allemaal een setje kopen mischien zit er dan voor mij ook wel wat in en kan ik een R6 kopen weer :P ....

Mmmmmm zal niet lukken denk ik ;( Mischien een idee een topic opzetten voor mensen die motorloos zijn en die dan gesteund worden door wel motor bezitters met een paar euro :}
 
Laatst bewerkt:
ja kan ook gewoon haarlak op je kentekenplaat spuiten die weerkaatst het licht ook als je geflitst wordt, zo kunnen ze ook je kenteken niet lezen veel goedkoper dan zo'n systeem *D

Sure, en nog maar 7 maand en 3 nachtjes slapen en dan komt Sinterklaas weer door de schouw.

:+
 
vertel VERTEL
wat voor een folie????
ik heb namelijk geen r6 dus wil ik wel folieeeee :9 :9 :9

is al eens eerder vernoemt in soort soortgelijke topic over wegklap kentekens...
ben lui dus je moet zelf ff zoeken :P
tis iig folie, dat geheel doorzichtig is, maar als er een voltage op komt te staan (van accu dus) word het zwart. zoiets staat me er van bij
 
hmm ,kep al een stinger op m`n brommert ,zòn klapding vindt ik beedje too much.
Ik vind het al zo gevaarlijk om continue te zoeken naar camera`s.
Nee geef mij maar m`n stinger. 8-)
 
Vindt het systeem wel handig heb het zelf ook, maar een beetje knutselaar houdt veel geld in zijn knip en kan weer 10x tanken. Ik heb het zelf ook voor rond de 12 euro in elkaar gezet (helaas nog niet elektronisch maar een stuurinrichting van een afstandbestuurbaar auto'tje kom je ver) plaatje aluminium en twee scharniertjes (wel ff klinken voor de speling weg te nemen) en wat schroefjes beetje polijsten en klaar is kees, kijk snel op mijn site om een indruk te krijgen..... *D *D *D *D *D

Maar het is alleen voor de fun het kan je aardig wat geld kosten aan een bekeuringen!! O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

http://community.webshots.com/photo/56518307/51074600AFtgVO
 
Vindt het systeem wel handig heb het zelf ook, maar een beetje knutselaar houdt veel geld in zijn knip en kan weer 10x tanken. Ik heb het zelf ook voor rond de 12 euro in elkaar gezet (helaas nog niet elektronisch maar een stuurinrichting van een afstandbestuurbaar auto'tje kom je ver) plaatje aluminium en twee scharniertjes (wel ff klinken voor de speling weg te nemen) en wat schroefjes beetje polijsten en klaar is kees, kijk snel op mijn site om een indruk te krijgen..... *D *D *D *D *D

Maar het is alleen voor de fun het kan je aardig wat geld kosten aan een bekeuringen!! O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

http://community.webshots.com/photo/56518307/51074600AFtgVO

Mooi gedaan, alsje het electronisch voor elkaar krijgt dan hoor ik dat graag van je. (want zo te zien past jou systeem ook op mijn motor) hahah
})
 
Terug
Bovenaan Onderaan