Kheb er een!!! Een 1999-er 620

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Eindelijk is het gebeurd!!! Ik ben vanmiddag met wat kennis in de vorm van twee maten naar het hoge en verdomd koude Groningen gereden. Na 7x ons paspoort te laten zien mochten wij eindelijk naar de plaats van bestemming rijden. :P

Na een grondige controle van mijn kennis(en)[woordgrapje ] mocht de bak naar buiten. Daar moest ik een stukje gaan rijden. Leuk, maar voor mij is het de eerste keer op een 1 pitter. Weet ik veel hoe zo'n bak moet rijden.... :?

Bij terug komst werd er ook volverwachting gevraag: EN???? Jah, weet ik veel O-) . Ik rij vanwege mijn hobby op alles wat los en vast zit maar een 1 pitter was ik nog niet tegen gekomen :) Bram op de fiets gezet en die maar even laten rijden. Na het verlossende oke ben ik in de slag gegaan voor de prijs. Na het bieden van 3500 euro bij een vraagprijs van 4350 sloeg de man wit uit. Daar had hij even niet op gerekend.... Zonder SM wielen dan? Nee, met wielen en al. Nou dat ging niet door. Hij wilde 4250 hebben, die had ik dus niet bij. Uiteindelijk zijn wij uitgekomen op 4000 rond.

De originele cross wielen zitten er ook bij, incl. tandwielen, schijven en O-ring ketting

De fiets: KTM 620 LC4

full
 
Laatst bewerkt:
mooi dingkie :} gefeliciteerd!
eindelijk ...

edit: waddup met de voorrem? :?

:? Wat is met de voorrem? Remt goei hoor, maar misschien met de tijd een ander zeg flinker schijf je er in. Maar nu eerst maar weer even goed sparen... de centen zijn meer dan op. Potje loss, beursje leeg ;)
 
Gefeliciteerd man, eindelijk he, wel gaaf hoor, moeten maar eens gaan rijden, ik zal je erbij zetten in het lijstje van dit topic

Het Westlandse SM meeting point (en omstreken)

Ik zal eens vragen of die maat van mij nu nog een remschijf oid had liggen, weet het niet zeker hoor, eerlijk gezegd dacht ik het niet meer.
Gaat je meissie er ook op rijden misschien, af en toe, weet niet meer hoe groot ze is, voor weinig heb ik een laag uitgesneden zadel voor je liggen.
 
:? Wat is met de voorrem? Remt goei hoor, maar misschien met de tijd een ander zeg flinker schijf je er in.
als ik het goed zie is het inderdaad een klein niet zwevend schijfje met een 2 zuigerremklauw...

zal mischien nu voor jou aardig remmen, maar als je hem op zijn kloten geeft zul je wel last van fading krijgen...

ach, zo blijft er wat om naar te streven.... verder ziet ie er puik uit. ;)
 
Gefeliciteerd man, eindelijk he, wel gaaf hoor, moeten maar eens gaan rijden, ik zal je erbij zetten in het lijstje van dit topic

Het Westlandse SM meeting point (en omstreken)

Ik zal eens vragen of die maat van mij nu nog een remschijf oid had liggen, weet het niet zeker hoor, eerlijk gezegd dacht ik het niet meer.
Gaat je meissie er ook op rijden misschien, af en toe, weet niet meer hoe groot ze is, voor weinig heb ik een laag uitgesneden zadel voor je liggen.


:) Thanks, enne even informeren mag altijd! Wie weet heeft hij nog wat liggen. ( voor weinig... centjes op... )

Mijn vriendin gaat dit never nooit redden. Ze is maar 1.67 zelfs zonder zadel en met plateau zolen gaat ze het niet redden :P

Ik wil eerst eens op dat ding leren rijden voor ik anderen in gevaar ga brengen ;)


als ik het goed zie is het inderdaad een klein niet zwevend schijfje met een 2 zuigerremklauw...

zal mischien nu voor jou aardig remmen, maar als je hem op zijn kloten geeft zul je wel last van fading krijgen...

ach, zo blijft er wat om naar te streven.... verder ziet ie er puik uit. ;)

Eerst maar weer eens gaan sparen, we moeten het hier maar even mee doen. Wat een straf he ;)
 
Mijn vriendin gaat dit never nooit redden. Ze is maar 1.67 zelfs zonder zadel en met plateau zolen gaat ze het niet redden :P

Laat je meissie er nu ok eens op rijden, egoist :(
Toch heeft Annelies wel op beide KTM's gereden, En zij is 1,68.
Op de 620 met der motorlaarzen met een 2 cm extra hak, en op de 520 idd met een soort sportieve schoen met een flinke hak. (ik zie nu op de foto dat de hak niet echt zin heeft, staat op der tenen)
Zal even een foto zoeken. (gevonden)

full
 
Ze wil wel een keer op de KTM klimmen maar daar blijft het volgens haar dan ook direct bij. Ze heeft zo iets van: Waarom op dat pest ding rijden als ik een bijna nieuwe Fazer heb staan.

Vrouwen logica he! ;)
 
Mooie bike hoor!! :] :]

Even een ander schijfje voorop en je bent klaar 8-)

[me]Biker-mouse die over 25 minuten naar een Husk gaat kijken :9 [/me]
 
bijna exact dezelfde 620 als ik heb. Alleen mijne is 3 jaar ouder, met dezelfde voorvork :?

Dacht dat die 'nieuwere' 620ers allemaal upsidedownvorken hadden..
 
bijna exact dezelfde 620 als ik heb. Alleen mijne is 3 jaar ouder, met dezelfde voorvork :?

Dacht dat die 'nieuwere' 620ers allemaal upsidedownvorken hadden..

Nope, ik zat net op de rand. Jongere hebben idd de usd vork. Ik nog net niet, maar deze vork is ook serieuze shit :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan