Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oké!
Toen ik "in" was voor wat jaren 90 modellen, vielen na wat proefritjes de LC4's voor me af want ik krijg ze domweg niet aan met die kickstart links. Nu zal het feit dat ik eens aan m'n linkerknie geopereerd ben geweest vast een rol spelen, maar het handigheidje wilde er ook gewoon niet inkomen. Mijn keuze voor Honda vindt zijn oorsprong dus eigenlijk in het feit dat die wél een rechtse kick had Vandaag de dag geen probleem meer met al die elektrostart fietsen dus wie weet...
Een LC 4 Trap je niet zittend op de buddy aan met je linkerbeen, maar er naast staand met rechts.........en hard hoef je ook niet te trappen als het ding goed afgesteld is.
Oh nee?Een LC 4 Trap je niet zittend op de buddy aan met je linkerbeen
Een LC 4 Trap je niet zittend op de buddy aan met je linkerbeen, maar er naast staand met rechts.........en hard hoef je ook niet te trappen als het ding goed afgesteld is.
uhhh.... dat pak is niet te strak hoor....en een te strak leren pak
uhhh.... dat pak is niet te strak hoor....
is er iets mis met jouw handjes?Hé dan gebruikt jouw vrouw vast hetzelfde wasmiddel als de mijne
Bij mijn ouwe KTM 500 (2t) kreeg ik de uitleg dat de kicker links zat zodat je er een zijspan aan kunt zetten...Waarom zit bij een KTM 525 eigenlijk de kickstarter rechts en bij een 625 weer links?
Dat lijkt me nou niet echt een reden om een kickstarter aan een bepaalde kant te plakken
Ik st ook altijd naast mijn 660, start gewoon makkelijker. Al is het ook goed te doen als je er op zit, maar dat vind ik onhandig.
Bij mijn ouwe KTM 500 (2t) kreeg ik de uitleg dat de kicker links zat zodat je er een zijspan aan kunt zetten...
En ik juist weer niet staand, maar uitsluitend zittend.Sta er ook naast, dat is gewoon gemakkelijker.