Kijk eens wat ik heb!

Helaas heb ik maar twee fotootjes kunnen schieten vandaag. Inmiddels is de motor gepoetst en heb ik het duokapje erop gezet. Om nog een mooie foto te kunnen maken had ik haar naar buiten moeten rijden en het regende hier de hele middag :r Zonde van het poetswerk natuurlijk. Hier is de tweede foto;
full
 
Daar ga je heel veel plezier van hebben!
De uitlaat is mooi hoog opgehangen, komt de mono-arm nog beter uit!!! :9~
GENIET er van "jarige Jop" G E F E L I C I T E E R D
 
Toch maar weer een VFR (heb ook je andere topics gelezen)?

Heeeeel veel plezier ermee! :]
 
Helaas heb ik maar twee fotootjes kunnen schieten vandaag. Inmiddels is de motor gepoetst en heb ik het duokapje erop gezet. Om nog een mooie foto te kunnen maken had ik haar naar buiten moeten rijden en het regende hier de hele middag :r Zonde van het poetswerk natuurlijk. Hier is de tweede foto;
(Afbeelding)
Ik heb liggen slapen,dit topis is er al 2 dagen!

Mooie fiets Linda :9~ :9~
Veel mooier als op de foto die in NH-topic stond.(zo zie je hem veel beter,en das nie verkeerd 8-) )
 
Ik heb liggen slapen,dit topis is er al 2 dagen!

Mooie fiets Linda :9~ :9~
Veel mooier als op de foto die in NH-topic stond.(zo zie je hem veel beter,en das nie verkeerd 8-) )

Hee Agos, heb ik je wakker laten schrikken? *D Vandaag naar Madracing geweest om te laten kijken of ik geen miskoop heb gedaan, want ik heb de motor zo gekocht, zonder noemenswaardige technische kennis en in m'n uppie. Natuurlijk heb ik wel een proefrit gemaakt, maar da's dan ook alles }) De motor is vandaag op de testbank geweest en nu weet ik ook eens wat je daar nou mee bereikt :+ Was wel leuk en ik heb er weer veel van geleerd. De motor is in ieder geval helemaal nagekeken en ik heb geen miskoop gedaan, integendeel :] Ik laat hem nu wel goed afstellen, want hij staat een beetje te rijk en de koppelingsplaten zullen binnen afzienbare tijd moeten worden vervangen, maar daarvoor heb ik meteen maar een afspraak gemaakt. Het moet meteen allemaal tip top in orde zijn. Mark van Madracing vond in ieder geval dat ik een zeer goede koop had gedaan :)
 
Hé gave fiets!!!
Laat ik nu net afgelopen dinsdag zo'n zelfde motor gekocht hebben. Dus ik weet hoe je je voelt. :9
De mijne is ook zo rood, alleen met zilvergrijze velgen.(1993)

Wat wordt het mooi op de weg hè, met al die VFR's. ;)

Veel rijplezier gewenst! :] :]
 
Hé gave fiets!!!
Laat ik nu net afgelopen dinsdag zo'n zelfde motor gekocht hebben. Dus ik weet hoe je je voelt. :9
De mijne is ook zo rood, alleen met zilvergrijze velgen.(1993)

Wat wordt het mooi op de weg hè, met al die VFR's. ;)

Veel rijplezier gewenst! :] :]

Ha, nog een! :] Jij ook gefeliciteerd en veel veilige km's toegewenst!
 
Hey! Gefeliciteerd!!

Mooie fiets hoor. Ik zal je hier in de buurt vast wel 's rond zien rijden :]

Hee, nog iemand uit Den Helder! :) Vandaag heb ik nog even langs de duinen vanuit J'dorp naar Den Helder gereden om mijn motor op kantoor te showen (Kerkgracht) en daarna ben ik tot aan Petten gereden en weer terug. Lekker stukkie, vooral als het hard waait (zuid-westenwind), want dan rijd je in de beschutting van de duinen. Wel jammer van de vele Duitsers in koekblik die natuurlijk precies de lekkerste bochten verpesten :(
 
Hee Agos, heb ik je wakker laten schrikken? *D Vandaag naar Madracing geweest om te laten kijken of ik geen miskoop heb gedaan, want ik heb de motor zo gekocht, zonder noemenswaardige technische kennis en in m'n uppie. Natuurlijk heb ik wel een proefrit gemaakt, maar da's dan ook alles }) De motor is vandaag op de testbank geweest en nu weet ik ook eens wat je daar nou mee bereikt :+ Was wel leuk en ik heb er weer veel van geleerd. De motor is in ieder geval helemaal nagekeken en ik heb geen miskoop gedaan, integendeel :] Ik laat hem nu wel goed afstellen, want hij staat een beetje te rijk en de koppelingsplaten zullen binnen afzienbare tijd moeten worden vervangen, maar daarvoor heb ik meteen maar een afspraak gemaakt. Het moet meteen allemaal tip top in orde zijn. Mark van Madracing vond in ieder geval dat ik een zeer goede koop had gedaan :)

Leuk om te horen dat je geen miskoop hebt gedaan. :)
Mijn koppelingsplaten zullen binnenkort ook wel gedaan moeten worden gedaan.
Mischien ook wel nieuwe schijffies,maar ik zal m'n schijven eerst nog effe laten keuren.
 
Mooi en blij dat het niet zo'n ik voel me niet happy erop gixxer is geworden VFR rules
 
Terug
Bovenaan Onderaan