Klantvriendelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mooi....klant heeft het bekeken, is niet tevreden...stuurt het retour...

Blijft 2 weken :') Daar zou ik het dan op gooien...vrij eenvoudig.

Verder staat er geen verwijzing betreffende het recht op retour sturen dat zou verlopen na 7 werkdagen :)

En als de klant het op vrijdag-middag in ontvangst neemt, dan is de eerste werkdag dus pas maandag er op en is 9 dagen nog ruimschoots binnen de gestelde 7 werkdagen volgens mij :')

Maar goed....

Aan de reacties van Dennis te lezen is klantvriendelijkheid in ieder geval niet dat wat het hoogst in het vaandel staat bij dat bedrijf :')


Correct, de termijn is 7 werkdagen om de retourzending aan te melden. :Y

Bedenktijd bij online aankopen | ConsuWijzer.nl

Dennis moet die retourzending dus gewoon accepteren.
 
Mails zijn al verwijderd.

Zijn sommige mensen voor het eerst op het internet, mijn grap staat in het niet van wat er op het internet gebeurt.

Dus omdat er in de echte wereld mensen om niks worden neergeknalt, mag ik jou in je ballen schoppen als ik je tegen kom. Dat vind jij ok, staat immers tot in het niet wat in de echte wereld gebeurt.. :? :? :?
 
Excuses dan heren, zo te zien kon niet iedereen erom lachen.

Was mss een iets te gewaagd onderwerp, maar in de context van de TS vond ik het kunnen. Al was het een nette OP die ik hier vaker had gezien had ik het wel gelaten. Ik dacht dat TS een troll was, dus troll gezellig mee.
 
Laatst bewerkt:
nou, erg bedankt voor alle jullie reacties, zeg

wat mijn betreft kunnen jullie verder met gezeik gaan, geniet er van......

Geen dank we deden het met plezier. Altijd bereid een ander te helpen :W

Nog maar 5 uurtjes werken dan mag ik weer naar huis zonnetje schijnt hopelijk blijft het droog ik geneit er zeker van!

Oh jah Dos cervezza mucho trabago poco dinero
Ola supermercato telebancos por aqui

Hasta Manana
 
Excuses dan heren, zo te zien kon niet iedereen erom lachen.

Was mss een iets te gewaagd onderwerp, maar in de context van de TS vond ik het kunnen. Al was het een nette OP die ik hier vaker had gezien had ik het wel gelaten. Ik dacht dat TS een troll was, dus troll gezellig mee.


eigenlijk niemand denk ik... behalve jezelf :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan