Kledij : Kerozen

Kerozen is...

  • Goed

    Stemmen: 2 66,7%
  • Niet goed

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Gets

MF veteraan
2 aug 2004
1.160
9
brussel-leuven
Iemand al van het merk Kerozen gehoord... heb onlangs op een beurs een leren motorjas gezien voor de prijs van 125 euro (sterk afgeprijsd, kwam volgens de verkoper van 250)

als arme student is dit natuurlijk zeer aanlokkelijk maar wil zeker zijn van de kwaliteit
 
Nooit van gehoord

hide.gif
 
had er ook nog nooit van gehoord... kerel(de verkoper) vertelde dat dit merk veel succes in Frankrijk kende en hij dit nu in Belgie aan het verkopen was...

www.kerozen.net is de site die op de folder staat (want die hebben ze wel) maar vind er niks terug :?
 
Heb even gezocht op internet maar kon geen enkele site vinden van 'Kerozen'. Zie wel allemaal motorjacks van Kerozen op Ebay te koop staan
 
Ken het merk "kerozen" niet, maar ik ben zelf ook student en ik zou zeggen: "ga eens kijken bij budgetstores e.d."

Dat heb ik zelf ook gedaan en dan kan je voor plusminus 200-250 eutjes een kwalitatief goede leren jas, weliswaar een ouder model dan, kopen.
 
Ken het merk "kerozen" niet, maar ik ben zelf ook student en ik zou zeggen: "ga eens kijken bij budgetstores e.d."

Dat heb ik zelf ook gedaan en dan kan je voor plusminus 200-250 eutjes een kwalitatief goede leren jas, weliswaar een ouder model dan, kopen.

Bij een budgetstore verwacht ik dan toch echt wel wat goedkopers dan de prijzen die je noemt :z
 
Bij een budgetstore verwacht ik dan toch echt wel wat goedkopers dan de prijzen die je noemt :z

Hmm, dat lijkt me logisch dat er lagere prijzen zijn, maar ik rijd liever ook een beetje in goede kwaliteit, al is dat natuurlijk niet voor ieder pak, jack of broek te testen.

Vindt de door mij genoemde prijzen voor een A-merk wel mee vallen
 
er was ook een leren jas op die beurs van evolution (gekend merk, hebben wel site...) voor 180 euros... stond me beter en voelde ik me beter bij... denk toch dat ik dan eerder zou doorsparen... 55 euro extra is nu ook geen ramp
 
Ik heb een paar maanden geleden een textieljas van dat merk gekocht. Ik had al een Rev-it leren combi en een regenpak. Kocht de jas voor erbij omdat als ik alleen het jack van de combi draag dat wat kort is en ik er geen dikke trui onder aan kan. Ik heb het jack gekocht bij een zaak in Eindhoven die adverteerden met faillissementsverkoop leren motorkleding. Ik heb toen ik thuis kwam ook proberen op te zoeken hoeveel zo'n jas normaal kost, maar kon niks vinden (heb er 100 € voor betaald). Ik heb slecht gestemd omdat de jas niet waterdicht is, bij het eerste buitje kwam er regen door de sluiting voor.
 
Hoi, heb zelf een leren broek van kerozen gekocht en die zit perfect. de kwaliteit is ook prima, lekker stevig waar dat moet en soepel waar je dat wil....
Is niet getest op crashbestendigheid en wil dat zo laten, helaas wel op waterdichtheid in augustus en dat werkte niet zo best. Had hem toen ook nog niet behandeld, maar augustus regen is door niets te stoppen. Wel winddicht en da's toch ook erg fijn. Heb overigns de broek gekozen op looks en prijs, (20% koring) en niet specifiek op het merk. Het is het een belgische company maar de site weet ik ook niet, wel een (heel vreemd voor een bedrijf) hotmailadres:
kerozene@hotmail.com
Wel in een reguliere winkel gekocht, in Zoeterwoude-Rijndijk. Hoop dat je wat aan deze info hebt en mocht je meer tegen komen over deze kleding boer dan wil ik dit graag ook weten, ben nog op zoek naar assecoires van ze. Groet Cees
 
Ansich prima spul hoor. Die jongens in Hazerswoude verkopen het ook. Oorspronkelijk afkomstig uit Pakistan, dacht ik. Mail die gasten anders even.

Mooi spul, prima looks en een nette prijs :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan