Kledij : Kerozen

Kerozen is...

  • Goed

    Stemmen: 2 66,7%
  • Niet goed

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Gets

MF veteraan
2 aug 2004
1.160
9
brussel-leuven
Iemand al van het merk Kerozen gehoord... heb onlangs op een beurs een leren motorjas gezien voor de prijs van 125 euro (sterk afgeprijsd, kwam volgens de verkoper van 250)

als arme student is dit natuurlijk zeer aanlokkelijk maar wil zeker zijn van de kwaliteit
 
Nooit van gehoord

hide.gif
 
had er ook nog nooit van gehoord... kerel(de verkoper) vertelde dat dit merk veel succes in Frankrijk kende en hij dit nu in Belgie aan het verkopen was...

www.kerozen.net is de site die op de folder staat (want die hebben ze wel) maar vind er niks terug :?
 
Heb even gezocht op internet maar kon geen enkele site vinden van 'Kerozen'. Zie wel allemaal motorjacks van Kerozen op Ebay te koop staan
 
Ken het merk "kerozen" niet, maar ik ben zelf ook student en ik zou zeggen: "ga eens kijken bij budgetstores e.d."

Dat heb ik zelf ook gedaan en dan kan je voor plusminus 200-250 eutjes een kwalitatief goede leren jas, weliswaar een ouder model dan, kopen.
 
Ken het merk "kerozen" niet, maar ik ben zelf ook student en ik zou zeggen: "ga eens kijken bij budgetstores e.d."

Dat heb ik zelf ook gedaan en dan kan je voor plusminus 200-250 eutjes een kwalitatief goede leren jas, weliswaar een ouder model dan, kopen.

Bij een budgetstore verwacht ik dan toch echt wel wat goedkopers dan de prijzen die je noemt :z
 
Bij een budgetstore verwacht ik dan toch echt wel wat goedkopers dan de prijzen die je noemt :z

Hmm, dat lijkt me logisch dat er lagere prijzen zijn, maar ik rijd liever ook een beetje in goede kwaliteit, al is dat natuurlijk niet voor ieder pak, jack of broek te testen.

Vindt de door mij genoemde prijzen voor een A-merk wel mee vallen