Ik heb een bandit600N met 42000km en er zijn veel
die zeggen dat ik eens mijn kleppen moet laten afregelen.
Maar er zijn er ook die zeggen dat ik daar niet moet achter kijken.
Wat denken jullie?
Kennen jullie intersante site's van bandit's?
mijn reparatie handleiding geeft aan
6000km/12mnd
-luchtfilter schoonmaken
-bouten, moeren cillinderkop en uitlaatsysteem controleren
-klepspeling(gsf600) controleren en indien nodig afstellen.
-controle bougies indien nodig afstellen.
-randstof systeem controleren.
-olie verversen motor/versnellingsbak bij elke 2e verversing het oliefilter vevangen.
-controle stationair toerental indien nodig afstellen.
-controle gas en choke kabels indien nodig afstellen.
-controle koppeling indien nodig afstellen.(gsf600)
-controle op slijtage en rek van ketting eindaandrijving
-controle op slijtage remblokken indien nodig vevangen
-controle remsysteem
-algemene controle banden en wielen
-controle bouten en moeren
N.B bij 12000km/2jaar moeten er andere zaken gedaan worden naast de 6000km beurt.
nou als je het nu nog niet weet.
met andere woorden, klepspeling controleren.
als je rustig/normaal met je motor omgaat dan is het heel normaal dat er geen klep gesteld dient teworden.
of wil je uiteindelijk verbrande klep(pen) hebben?
kost een hoop geld.