klepspeling kawa zx6rr 03

boerbos84

MF'er
9 mrt 2010
32
0
strijen
hallo,

ik heb m'n blok onder me motor vandaan liggen, en wacht op onderdelen voor m'n versnellingsbak.
dus ik dacht gelijk even de de klepspeling controleren, nu weet ik alleen niet precies
wat de ideale klepspeling is.
ook ben ik nog opzoek naar de aanhaal momenten van de krukas bouten en de bouten van de bak.
op de krukas bouten staan nummers, is dit ook meteen de volgorde om ze vast te zetten ?
als iemand het weet hoor ik het graag.

bvd
 
inlaat: 0,11 - 0,19
uitlaat: 0,22 - 0,31

Moment voor carter/cilinders (7mm bouten) 24Nm
De nummers zijn idd de volgordes hoe ze vast te draaien


oke ja ik had t een handboek gedownload dus ik had t gevonden maar toch bedankt.
24 nm voor die bouten is best weinig ze zaten namelijk echt fucking vast en ik kon geen sporen van lijm vinden.
ik heb me kleppen ff opgemeten uitlaat rond de 0,22 en inlaat rond de 0,12.
dus redelijk aan de strakke kant toch maar ff stellen dan denk k, zit toch nog te wachten op me bak onderdelen.( duurt wel lang bij japarts).
 
oke ja ik had t een handboek gedownload dus ik had t gevonden maar toch bedankt.
24 nm voor die bouten is best weinig ze zaten namelijk echt fucking vast en ik kon geen sporen van lijm vinden.
ik heb me kleppen ff opgemeten uitlaat rond de 0,22 en inlaat rond de 0,12.
dus redelijk aan de strakke kant toch maar ff stellen dan denk k, zit toch nog te wachten op me bak onderdelen.( duurt wel lang bij japarts).


tja, het is afhankelijk of het op voorraad is bij Kawa he.


ff tip trouwens als je het echt snel nodig hebt, moet je bij bestellen ff "spoed bestelling" aanklikken, dan bestellen ze het gelijk voor je (anders eens per week meende ik). Je (iig mijn ;) ) korting vervalt dan wel, maar onderdelen wel binnen 2 dagen in huis!
 
Terug
Bovenaan Onderaan