Klote pizzabezorger zag mij over het hoofd :(

Mich

MF veteraan
23 nov 2001
2.040
6
Huizen
Not again...

Net een stukje rijden. Kom ik bij een T-splitsing waar ik voorrang had. Het was een lange doordraaiende bocht en links kwam een Al Capone Smart pizzaberorger aan. Ik kijk nog of ik voorrang krijg, ziet die gozer mij over het hoofd en rij zo voor me de weg op. Tja, wat moet je dan. Ik wilde de bocht nog ruim nemen, maar er zat een ophoging die de rijbaan verdeelde waar ik dus op af ging. Harder remmen dan.....te hard remmen...had net een halve kilometer gereden met 10 graden. Dan gaat het snel, voorwiel glijd wel. Ik stuurde nog maar net om die pizzawagen heen maar ging toen onderuit. Ik knalde met me knie tegen die ophoging aan..AAAuuwwwwwwww. Motor ook, maar die wordt gelanceerd en knalt vol tegen een lesauto die daat stond te wachten. Die meid wist niet wat haar overkomen, op een moment ben je aan het lessen, op een ander moment vliet er een motor door de raam. Auto had zware schade, meid in tranen ( ze was wel lekker :9~

Iedereen stopte, netjes afgehandeld, politie en getuige erbij, schadevormulier ingevuld. Was alleen erg vaag want er hadden twee voerruigen schade en de veroorzaker niet. Morgen maar de verzekering bellen.

Ik heb een dikke knie en enkel. Motor is minder, voorkant kapot, tank aan alle kanten ingedeukt, koppelingshendel afgebroken, achter kapot......enz enz. Total loss ? Ik zou het niet weten, oordeel zelf maar.

Een ding weet ik zeker: Ik ga nooit meer Al Capone pizza bestellen :P


Pics komen eraan.....
 
Ai, klinkt wel heftig... Een gewone aanrijding zat er niet in? Gelukkig ben je zelf nog grotendeels heel! Succes met de verzekering(en), ik ben benieuwd.
 
Maakt dus geen donder uit of ze nou op een brommertje rijen of in een autootje :(

Beterschap voor jou en fiets.
 
das klote voor je

maar dat bewijst wel weer eens dat je geen voorrang hebt maar voorrang moet krijgen
en zolang je het niet krijgt( niet te defensief op een kruising af rijden anders krijg je het nooit)zou ik niet doorrijden
maar dat heb je nu wel door ;)
veel succes met de afhandeling van de motor en verzekering
kan wel eens een tijdje gaan duren
maar goed dat het echt mooie weer al voorbij is
 
Das minder, je hebt toch wel d'r telefoon nummer gevraagd i.v.m. met getuigenverklaring ;) :9~

De mijne was trouwens met een redelijk geschaafde rechterzijkant al bijna total-loss dus ik vrees het ergste :( Denk echter wel dat de schuldvraag niet al te moeilijk zal zijn hier.
 
Bij je getuigenverklaring natuurlijk ook die meid haar telefoonnummer gevraagd? :+

Iig sterkte ermee...
 
Bij je getuigenverklaring natuurlijk ook die meid haar telefoonnummer gevraagd? :+

Iig sterkte ermee...


LOL, maar Pizza bezorgers zijn gevaarlijk. Ik zelf heb ook nog een stuk of 2 Pizza brommers totaal gereden... oeps.. niet gek binnen 1 zomer.

Maar sterkte met de knie, salamie schijnt er goed op te zijn :+
 
Dus ik ben niet de enige die een hekel heeft aan die pizza-scheurijzers. Ik heb ook altijd ruzie met die pizza brommertjes, geen helm op en maar links-rechts scheuren met die dingen :(

Anyway, wel zwaar balen voor je!
 
Als genoegdoening de rest van je leven gratis pizza's eisen. :9

En die meid kun je vervolgens weer tracteren dan op een avondje pizzeria, wat jou niks kost. *D

Sorry, ben beetje onzinnig aan het posten :z
 
Hier is het gebeurt ik kwam van linx, recht zie je de ophoging
KIF_0524.JPG


KIF_0527.JPG


KIF_0528.JPG


KIF_0529.JPG


ja ja een MF sticker

KIF_0531.JPG


KIF_0532.JPG



KIF_0533.JPG


KIF_0534.JPG


KIF_0535.JPG


full


KIF_0537.JPG


KIF_0538.JPG


KIF_0539.JPG


Edit muis: poging plaatje te laten werken (536)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Total loss of niet ???

Nog ff over de verzekering. De schadevolmulier is ingevuld door mij en de bestuurder van de lesauto. Dus NIET door de veroorzaken, de pizzagozer. Wel heb ik zijn naam/adres/kenteken. Ook zijn er getuigen die het gezien hebben en het verhaal is verteld aan de politie. Hij heeft het op een A4`tje opgeschreven en verder nix gedaan. De schde van de lesauto wordt op mijn achterhaald en ik moet het weer op Al Capone achterhalen. Vet vaag allemaal....

Edit: Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik was dus een tijdje geleden ook oo afgegaan en toen is mijn pak beschadigd en ook me motor. ook heb ik krassen op mijn helm daarvan ( sinds vandaag wel een paar nieuwe ) Dat kan ik dus ook op de pizzaman achterhalen })




Snik....ik vond mijn ge-esje zo`n fijne motor '(
 
Laatst bewerkt:
Total loss of niet ???

Nog ff over de verzekering. De schadevolmulier is ingevuld door mij en de bestuurder van de lesauto. Dus NIET door de veroorzaken, de pizzagozer. Wel heb ik zijn naam/adres/kenteken. Ook zijn er getuigen die het gezien hebben en het verhaal is verteld aan de politie. Hij heeft het op een A4`tje opgeschreven en verder nix gedaan. De schde van de lesauto wordt op mijn achterhaald en ik moet het weer op Al Capone achterhalen. Vet vaag allemaal....

Edit: Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik was dus een tijdje geleden ook oo afgegaan en toen is mijn pak beschadigd en ook me motor. ook heb ik krassen op mijn helm daarvan ( sinds vandaag wel een paar nieuwe ) Dat kan ik dus ook op de pizzaman achterhalen })

Rot voor je!
Als de Politie alle verklaringen heeft opgenomen, je hebt getuigen en je hebt de naam van de roekeloze rijder......Maak je dan geen zorgen. Laat je verzekeraar maar alles regelen. (heb je een rechtbijstandverzekering?)
Lees ook even de topic: Een aanrijding gehad.....Wat nu?
 
Pizza bezorgers :r

Vaak zijn het jongens van buitenlandse afkomtst die in hun eigen land alleen maar op een kameel gereden hebben in de woestijn en te dom en te lui zijn om uit d'r ogen te kijken ... |(

Anyway, sterkte!
 
Shit.Weer zo'n koerier.
Had duidelijk erger met je kunnen zijn. Heel veel sterkte.
MF stikker is tenminste nog heel dus mogelijk geen total los. ;)
 
Vaak zijn het jongens van buitenlandse afkomtst die in hun eigen land alleen maar op een kameel gereden hebben in de woestijn en te dom en te lui zijn om uit d'r ogen te kijken ... |(

Denk dat als het buitenlandse jongens zijn, dat ze dan wel hier in Nederland zijn geboren en ook hier het rijbewijs hebben gehaald. Dus verhalen over kamelen gaan hier niet op, tenzij het misschien een ouwe vent van 60 was met een lange baard ;)

Je weet hoe automobilisten zijn, kijken niet uit. En als ze op tijd een pizza moeten brengen voordat de baas uit z'n slof schiet, dan rijden ze helemaal zonder goed te kijken. Zal wel iemand zijn die net z'n rijbewijs heeft en de regels niet snapt.

In elk geval kloten Mich, laat je ons nog even weten wat de verzekering doet, aangezien de veroorzaker geen schade heeft ?

Suc6 met je knie en je enkel, de motor is total loss. Mocht je 'm nog op willen knappen, ik heb hier nog wel een gloednieuwe ongebruikte jiffy liggen van een GS500e, mocht die van jou stuk zijn of een krasje hebben ;)

In elk geval ben je er zelf goed vanaf gekomen, das het belangrijkste. Wat ga je nu kopen als de verzekering een mooi bedrag geeft? :)
 
Denk dat als het buitenlandse jongens zijn, dat ze dan wel hier in Nederland zijn geboren en ook hier het rijbewijs hebben gehaald. Dus verhalen over kamelen gaan hier niet op, tenzij het misschien een ouwe vent van 60 was met een lange baard ;)

Het op een kameel rijden in de woestijn zit in de genen bij dat soort mensen ;)
En ja, ze zullen inderdaad wel het rbw gehaald hebben, ach ... iedereen doet wel eens iets fout :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan