zo, motoren (jaaah, ff 2) geparkeerd, ff standen bijwerken.
Zoals sommigen weten is mijn blok (of eigenlijk, de versnellingsbak) vastgelopen. Garantiegedoe, want 100.000m in 18 maanden was 20K over de garantielimiet..je verzint het niet!), en dus heb ik twee maanden en een mooie expeditie op een RT (zo'n patserboxer) mogen maken. Boxer is trouwens heel goed bevallen: het went, en het rijdt ook Fantastisch. ik zet tzt wel weer iet in het
patser tourmotor-RT topic
Trouwens: Alle Lof voor Motor-Houtrust, die me de vervangmotor verhuurden. De eigen (belgische) dealer was minder genereus...
ik ga de RT een dezer dagen terugbrengen naar houtrust,
maar eerst nog even het vertrouwen in de eigen F800GT terugkrijgen:
tijden inrijdens al twee kleinigheden gehad waarvan 1x wegslepen..
in beide gevallen, haastwerk onder die half-vergoedde garantie zo te zien (sommige zaken trillen los?? daar had ik de 1e 100K geen last van)
dus.. NOT HAPPY met BMW-organisatie en ook maar half-tevreden over eigen dealer, hoewel die wel zn best gedaan heeft bij BMW.
Standen dus..
beginstand, ff zoeken... foto GT vorig jaar, 50046 (de motor is van April 2017)
Foto GT : zonet: 104251
Foto RT op 10 Nov: 45378
Foto RT gisteren: 49778
GT: 104251 - 50046 = 54205
RT: 49778 - 45378 = 4400
Totaal 54205 + 4400 = 58605
(damn, net de 60K/yr niet gehaald, .. als ik nou de rest vd avond ga rijden, bv achter een flesje aan... )