Bruloft 1 september

Lisa winkeler

Rookie
29 aug 2023
2
3
Welk motorrijder + crossmotor zouden leuk vind om bij stadhuis kampen om kwart voor 3 aanstaand vrijdag te staan en dan lekker gas te geven me vriend wil dat graag en kom hier nu mee hopelijk zijn we wat moter rijders die dat zouden willen doen dit is een verassing
 
Welk motorrijder + crossmotor zouden leuk vind om bij stadhuis kampen om kwart voor 3 aanstaand vrijdag te staan en dan lekker gas te geven me vriend wil dat graag en kom hier nu mee hopelijk zijn we wat moter rijders die dat zouden willen doen dit is een verassing
In welke omgeving Lisa? Dat maakt de kans op slagen een stuk groter, het idee vind ik wel ruig :)
 
Cool idee wel, weer eens wat anders dan met een stoet AMG’s te gaan toeteren…
Helaas wat uit de richting voor mij! Succes!
 
Ideaal dit. Account aanmaken met een vrouwelijke naam om motorrijders te lokken naar de bruiloft van iemand die een totale hekel heeft aan motorrijders _O-

Deze is wel echt. FB is je vriend. Alleen had ik het persoonlijk iets eerder gevraagd, 2 of 3 weken eerder. Meer kans op slagen. :]
 
Welk motorrijder + crossmotor zouden leuk vind om bij stadhuis kampen om kwart voor 3 aanstaand vrijdag te staan en dan lekker gas te geven me vriend wil dat graag en kom hier nu mee hopelijk zijn we wat moter rijders die dat zouden willen doen dit is een verassing
me moter is aanstaand vrijdag nog niet klaar.
Maar gaat het om een crematie of een bruiloft? gezien het om een verassing gaat.

🕯️
 
Om in de stijl van OP te antwoorden: ;)

een bruiloft bezoeken met de motor klinkt leuk alleen is de vraag hoeveel ruimte er is om al die moters op kwijt te kunnen zou je kunnen aangeven hoeveel moters je nodig heb kunnen wij even nadenken wie dan wel en niet kan gaan omdat het dan al vol is ik kom zoiezo niet want dergelijke gelegenheden barsten vaak van paupervolk in AMGs en dat maakt bij elkaar al genoeg kabaal succes met de zoektocht
 
Terug
Bovenaan Onderaan