KNMV CUP 4 september 2010

Fastmarky

IDC Supersport 600 #77
13 mei 2003
2.113
92
Ede (Gelderland)
Facebook
Instagram
Nieuwe Ruskenhoek voor ons dit weekend:

Hallo Licentiehouder,
Er is een beslissing genomen omtrent het gebruiken van de nieuwe doorsteek bij Ruskenhoek.
Dit houdt voor ons in dat er tijdens de KNMV-Cupwedstrijd van 4 september gebruik zal worden gemaakt van het nieuwe stuk.
Voor de CRT dagen zal echter het oude stuk in gebruik blijven.
Bijgaand de reactie van het Circuit van Assen:
"Dit houdt in dat met ingang van heden alle motorsportevenementen voor licentiehouders, niet zijnde rijvaardigheidstrainingen, het nieuwe
trace kunnen gaan gebruiken. Alle rijvaardigheidstrainingen en auto(sport)evenementen blijven het oude
trace (de chicane) gebruiken. Wanneer licentiehouders deelnemen aan een rijvaardigheidstraining,
ongeacht zij dit in speciaal voor hun georganiseerde sessies (bijvoorbeeld SportGridTime) doen, zullen zij
het oude trace moeten gebruiken.''
Het CRT-Team

Any tips van de ONK rijders die hem al gereden hebben :?
 
Laatst bewerkt:
Wsbk liet bij net voorbij bord 100 gas los en stuurde in!! Succes!!
 
Ja, dat wordt wennen. Ben benieuwd, het had van mij niet gehoeven, als ik eerlijk ben. Je mist toch weer een uitrempunt en dat weegt niet op tegen een snelle bocht extra. Ook vervalt het nut van een CRT training hierdoor een flink eind.
Maar we will see!!!
 
Ja, dat wordt wennen. Ben benieuwd, het had van mij niet gehoeven, als ik eerlijk ben. Je mist toch weer een uitrempunt en dat weegt niet op tegen een snelle bocht extra. Ook vervalt het nut van een CRT training hierdoor een flink eind.
Maar we will see!!!
:^
Maar wel weer een retesnelle bochtencombinatie er voor terug denk ik.
 
Had van mij had het ook niet gehoeven maar vind het ook niet erg. Volgens mij hebben we er weer een uitdaging bij..
 
Laatst bewerkt:
Nogal wat zelfvertrouwen bij Kajee, zo te horen. We zullen zijn rondetijden vergelijken met die van Fabian..grinnik.
 
full
 
Het was weer gezellig vandaag!
En heren: nog bedankt voor de champagne-douche na de laatste race... B| ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan