KNMV CUP 4 september 2010

hey gefeliciteerd ouwe met je overwinning.
Beviel mij heel goed zaterdag, elke training weer sneller en uiteindelijk 7e getraind in de B-groep wat uitmonde in een P4 voor de race 8-) Ruskenhoek is echt een bocht geworden waar je met verstand op 0 gewoon volgas in moet duiken :9

Als 7e pas de eerste bocht in helaas en ging vanaf het begin al rap in het groepje waar ik in zat. Paar keer uitremactie geprobeerd bij Hansie voor mij in de GT, maar kreeg keer op keer de deur vol dichtgesmeten :X Toen maar een ronde of wat gaan volgen en hij reed door de groep heen naar voren weg en bouwde een voorsprong op. Wilde toch weer op het podium komen, dus gevochten als een dolle om naar voren te komen. Uiteindelijk met zo'n ronde of 6 nog te gaan, lag ik op plek 2 met een achterstand van 8 seconden op de kopman.

Paar rondjes er voor gaan zitten en die nieuwe Ruskenhoek snel genomen (meesten die gaan nog echt op de rem voor de eerste rechter knik). 2 ronden voor het einde zat ik achter de kopman en heb hem in de strubben er voor gezet. Kwam me niet meer voorbij en met een kleine halve seconde voorsprong de race gewonnen. Man op plek 3 zat daar weer 8 seconden achter :) :)

Camera was gemonteerd en heeft de hel(s)e race opgenomen, te zien op mijn site onder foto's/video's: www.fastmarky.nl
 
Had het graag even willen zien, want het is toch een mooie pretatie. Maar... hij werkt niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan