KNMV Dutch Open Supermoto 2012

KEMCO

Die hard MF'er
21 sep 2007
830
0
Gemert, Nederland
Helaas nog altijd geen ONK kalender voor 2012, ik hoop deze op kort termijn te kunnen plaatsen. Dan kunnen we ook verder met de planning voor het nieuwe seizoen en onze werkzaamheden.
 
Zal wel volgende week worden als we geluk hebben.

Ben heel erg benieuwd of ze wat aan die tafel hebben gedaan in Lelystad voor het seizoen begint...........
 
ik denk dat ze er weinig aan doen zou volgens mij het hele seizoen al veranderd worden,maar nog steeds hetzelfde gebleven.

maar ik ben benieuwd.
 
Ze leggen de verantwoording neer bij Oege de Jong, maar overleggen volgens mij niet. Iedereen weet dat het offroad aangepast moet worden, maar uiteindelijk kijkt iedereen naar elkaar zonder dat er ook maar iets gebeurt.
 
Wat moet er in het "offroad" aangepast worden? Toch niet nog meer klinkers erin, hoop ik?
 
Iedereen weet het nu ook wel, alleen heeft de KNMV in Joure gemeld dat het voor de laatste wedstrijd Lelystad geregeld zou zijn.
 
schrijf maar in de agenda 25 en 26 augustus supermoto joure.

onk 2012 bestaat hoogstens uit 9 onk wedstrijden voor 2012

voor de voledige agenda wachten ze nog op 2 datums zodra dat rond is komt het voledige schema

gr sipke jan
 
schrijf maar in de agenda 25 en 26 augustus supermoto joure.

onk 2012 bestaat hoogstens uit 9 onk wedstrijden voor 2012

voor de voledige agenda wachten ze nog op 2 datums zodra dat rond is komt het voledige schema

gr sipke jan

Ai das minder. En dan nog schrapresultaten, die mogen er ook wel af dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan