KNMV Dutch Open Supermoto 2012

iemand die weet hoeveel je de zaterdag moet betalen om te trainen ,daags voor een wedstrijd in lelystad ?????.

grt :W
 
Laatst bewerkt:
een districtlicentie genomen om te crossen ,telt dus ook dan :? .

bedankt voor de info trouwens :} .

Als het een Nederlandse licentie is wel, als het een Belgische is (andere buitenlandse lager dan euro licentie ook dus :+) dacht ik niet dat het geaccepteerd wordt. Maar wil je het zeker weten ff een mailtje aan de KNMV sport afdeling en je weet het zo.
 
inderdaad lekker gereden zaterdag. uuh wat vonden jullie van de baan lay-out?.............met name de chicane voor de springbult en het asfalt gedeelte in het off-road?
 
Ik vind bij de laatste bult die halve meter klinkers jammer want nu kan je aan de binnenkant bijna niet meer inhalen doordat daar nog het grind ligt.
 
inderdaad lekker gereden zaterdag. uuh wat vonden jullie van de baan lay-out?.............met name de chicane voor de springbult en het asfalt gedeelte in het off-road?

De chicane voor de springbult vond ik niet erg, al haalde die de snelheid er wel goed uit.

Stond in de ochtend even te praten met de mannen van de KNMV, en die zeiden dat ze dat zo hadden gedaan omdat er geen luchtkussen voorhanden was. Zo van, als er iemand onderuit gaat ligt die niet gelijk onder de bult waar de mensen het "offroad" uit komen.
Of ze het ook gaan toepassen bij wedstrijden......
 
Laatst bewerkt:
De chicane voor de springbult vond ik niet erg, al haalde die de snelheid er wel goed uit.

Stond in de ochtend even te praten met de mannen van de KNMV, en die zeiden dat ze dat zo hadden gedaan omdat er geen luchtkussen voorhanden was. Zo van, als er iemand onderuit gaat ligt die niet gelijk onder de bult waar de mensen het "offroad" uit komen.
Of ze het ook gaan toepassen bij wedstrijden......

Okay, wist ik niet.
Ik hoor nog geen mening of het stukje asfalt ipv grind (waar idere keer flinke gaten ontstaan).
ik probeer eigenlijk een gedachte of idee te maken, hoe het off-road groter-spannender-veiliger-enzo kunt maken. We rijden er de meeste wedstrijden.............
 
Terug
Bovenaan Onderaan