KNMV Dutch Open Supermoto 2012

#11 van Belgium Cup nooit meer laten rijden op een ONK.

Verder moet er strenger aan regels gehouden worden. Springen onder geel in de USA Supercross is bijna de doodstraf!

Daarbij is het toch raar dat de wedstrijdleiding niks kan doen als vlagger geen officieel protest aan tekend..... Je moet wel achter je vrijwilligers staan als federatie en/of organisatie!
Het is NL, dus het moet eerst een keer gruwelijk misgaan, daarna is het tranen & woede en een KNMV die dan waarschijnlijk actie onderneemt. Iets met kalf & put.
 
Ik haalde er een in in de laatste bocht in de laatste ronde. Volgens mij was het diezelfde gast die jou eraf reed. We hebben er smakelijk om kunnen lachen en napraten.

En dingen gebeuren... ik rijd ook wel eens als een malloot en heb ook niet de bedoeling om iemand eraf te rijden.. Maar goed als het wel gebeurd is het wel zo netjes om even aan te geven dat het niet de bedoeling was.

Wie de schoen past trekke hem aan zeg maar...

Verder sluit ik me bij Arjen aan

Klopt niet. Jij hebt nr 228 ingehaald. Das volgens mij helemaal niet zo'n lompe rijder.

Waar ik pas echt boos om werd is dat die kerel doodleuk zei dat het mijn schuld was. Dan gebeurt het de volgende keer dus weer.

Maar als dat de standaard is dan ga ik ook iets anders rijden. Wel selectief want mijn racevrienden waar ik mooi mee "vecht" op de baan behandel ik met het respect dat zij mij ook geven in de race. Maar iemand die mij eraf beukt kan hetzelfde terug verwachten......

En nu op naar Boekel :] .

En Peter beterschap, hoop dat je niets ernstigs hebt.
 
En dingen gebeuren... ik rijd ook wel eens als een malloot en heb ook niet de bedoeling om iemand eraf te rijden.. Maar goed als het wel gebeurd is het wel zo netjes om even aan te geven dat het niet de bedoeling was.

Jij bent mij trouwens nooit lomp voorbij gekomen, zijn (helaas voor mij dan) altijd mooie inhaalacties ;) .
 
Er staat film van 2de manche euros op supermotard.nl als je kijkt bij ongeveer 3 min nummer 197 heeft gele vlag niet gezien geloof ik..
 
Ik ben vandaag maar naar het ziekenhuis geweest, want het was volgens mij niet helemaal goed.
Rug en knie gekneusd, en rechter bekken 3 plaatsen gescheurd..
 
@ Paulusdecrosskabouter

Michel was ook hard gevallen hoorde ik. Hoe ist met hem?

Gebroken pols en nog wat botjes daar in de buurt... en de nodige kneuzingen maar hij was al weer op een of andere Koninginnedag feestje toen ik hem belde du zo slecht zal het niet gaan! Boekel komt die ieder geval weer kijken!
 
dat gaat dan nog, en is onder grote jongens onderling.
waar ik mij vorig jaar aan gestoord heb, is tijdens de wedstrijd in Joure waar de rijders met de bosjes omvielen in de gleuven tijdens de kwalificatie. Vervolgens zit een makker van het schrootteam in DAT spoor en moest dus wachten op zijn voorganger die net gevallen. Het was Mark Haan uit de jeugdklasse.............maar wachten was geen tijd voor dus maar over de motor van dat joch heen gereden!..............dat vind ik dus echt te ver gaan en heeft niet met stoeien te maken.

Heb ik ook gezien, was echt lomp, toen hij zelf de ronde erna viel op datzelfde punt stond dan ook iedereen te juichen aan de kant.
 
Peter is een taaie rakker, zodra het gaat zal hij wel weer op de motor zitten. Angelique had hem wel weer mooi op de foto staan......
 
Is dat een no hander, flikflak faceplantlander? Zien! Ik heb er wel geld voor over Arjen!
 
Laatst bewerkt:
pfff wat een nieuws allemaal zeg!
dat een paar lui het moeten verpesten voor de rest...

persoonlijk vind ik dat ze veel sneller moeten diskwalificeren zeker als het betrekking heeft tot veiligheid, een beetje waarschuwen gaat bij een aantal niet werken..

Was de regel dat je niet mag springen tijdens een gele vlag besproken tijdens de rijdersmeeting in lelystad?? (persoonlijk vind ik dat een hele goede regel!en slecht van mezelf dat ik niet op de hoogte ben van deze regel)
Ik was namelijk te laat bij de rijdersmeeting in lelystsad, maar ik denk dat er nog meer mensen zijn die niet die regel kennen...

Misschien tot zondag!!
 
Laatst bewerkt:
kom zelf uit zelhem en zit niet zo in de supermoto sport maar ga toch elk jaar ff kijken (bij bijna elk motor evenement hier in de buurt maar goed) vond het rij gedrag van die nummer 11 in die belgium cup echt asociaal, hij was al 2 ronde lang vlak langs het ongeval aan het rijden, echter wat ik mij af vraag staat de mensen langs de baan in contact met de wedstrijdleiding of moeten ze dat nog weer appart melden want dan vind ik zo'n klap die eigenlijk ook niet door de beugel kan opeens best wel logische

voor de rest genoten van een aantal mooie race's

overigens komt er een super gaaf geluid uit zo'n ktm helemaal als z'n uitlaatdemper er af valt zoals bij devon vermeulen, denk alleen dat hij zelf en de wedstrijd leiding er niet zo happy mee was _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan