KNMV supermoto 2014

SMT is er niet bij, aangezien ik met mijn arm in het gips loop sinds gisteren, soort van highsider in Giessen. :X

Wel hebben wij een optie op 5 dagen voor Lelystad voor 2015.
Wij wachten ff op de kalender op KNMV
 
SMT is er niet bij, aangezien ik met mijn arm in het gips loop sinds gisteren, soort van highsider in Giessen. :X

Wel hebben wij een optie op 5 dagen voor Lelystad voor 2015.
Wij wachten ff op de kalender op KNMV

Wat heb jij dan nu weer gedaan Bazzi. Heb je een Zwellung :? _O- _O- _O- _O-
 
een mooie gelegenheid om met de mannen van SMT aan te sluiten in de competitie, van al die SMT mannen moeten er toch minstens 20 bij zitten die in competitie verband deel willen nemen. Er zijn er al een aantal van julllie over gegaan, en die doen het niet geheel onverdienstelijk..........
 
Dat er niet meer op Lelystad gereden zal worden vind ik persoonlijk erg jammer.
Ook vallen er nu 2 mooie trainingsdagen op zaterdag weg.
 
:?
Heb ik wat gemist?
(deze afgelopen week toen we aan het offroad rijden waren in Portugal, bij 25 graden celcius *O* )
 
Laatst bewerkt:
:?
Heb ik wat gemist?
(deze afgelopen week toen we aan het offroad rijden waren in Portugal, bij 25 graden celcius *O* )


Er was een vergadering afgelopen woensdag, in boekel (lekker centraal).... ik kon er niet bij zijn,

Het ziet er aankomend jaar een stuk minder uit;
Geen Lelystad meer
5x wedstrijden in nl, aangevuld met 5 wedstrijden in belgie.... erg leuk, of ik sla de wedstrijden in be over of ik moet een caravan aanschaffen.... |(
 
persoonlijk vond ik nogal triest om te horen dat er maar één persoon bij de KNMV de belangen behartigt voor de supermoto sport. Daarmee dreigt de sport ook in elkaar te donderen.............
Met dit in mijn achterhoofd vraag ik mij af wat eigenlijk de supermoto-licentie waard is.
Mijn doel was om Milan 2 EK wedstrijden bij de 85cc mee te laten rijden, echter dit is niet verwezenlijken zonder steun van KNMV.
Vervolgens mag het menneke niet in Belgie rijden vanwege zijn leeftijd.
aangezien we behoefte hebben om stappen vooruit te maken, gaat Milan de overstap maken naar wegrace.

mochten we een zondagje tijd over hebben, komen we misschien nog eens meerijden via daglicentie. Althans als dat gaat lukken, want daar werden ook de nodige opstakels vermeld tijdens de vergadering.

ik ben wel weer druk bezig om een nieuwe supermoto te maken als trainingsmotor. Misschien volgende week eens testen op Francorchamps.
 
ik ben wel weer druk bezig om een nieuwe supermoto te maken als trainingsmotor. Misschien volgende week eens testen op Francorchamps.

Wa bende aant bouwen Maurice? Ben benieuwd, ik wsl volgend jaar ook een omgebouwde enduro / doe het allemaal motor.
 
die TM waar ik vorige week mee in Meijel heb gecrosst is eigenlijk voor Milan bedoeld.
Is een 250 fi (4 takt) met E-start. Motor is zo goed als klaar, volgende week nog paar details.

Ik vind een Enduro uitermate geschikt want je kunt 3 disciplines rijden: Supermoto, MX en Enduro.
enige punt van aandacht is de vering, want daar moet je een tussenweg in zien te vinden.
 
Er was een vergadering afgelopen woensdag, in boekel (lekker centraal).... ik kon er niet bij zijn,

Het ziet er aankomend jaar een stuk minder uit;
Geen Lelystad meer
5x wedstrijden in nl, aangevuld met 5 wedstrijden in belgie.... erg leuk, of ik sla de wedstrijden in be over of ik moet een caravan aanschaffen.... |(

Ik woon slechts een paar km van de grens en dit wedstrijdschema is voor mij ideaal. ik heb nog twee gastenkamers te huur :+
 
De organisator van de wedstrijden op Lelystad wil dat niet meer doen. Misschien iets voor SMT om op te pakken?

Wat mij ook opviel is dat Rinze alleen de kar trekt en dat terwijl hij eigenlijk secretaris is... Wel respect hoor voor die man. Zonder hem zou dr sowieso geen seizoen 2015 zijn. En als we niet 5X in België zouden gaan rijden zijn dr maar 5 wedstrijden en dan haakt iedereen af... Hopelijk melden er 3 mensen zich aan om een commissie te vormen, das de enige kans om in 2016 weer een echte competitie te hebben. Als dat op orde is en er wordt wat aandacht besteed aan marketing om nieuwe rijders binnen te halen zie ik het nog niet zo somber in. Maar wat we vooral niet moeten doen is op Rinze gaan zitten zeiken, want als die er de pest in krijgt dondert t hele onk als n kaartenhuis in elkaar...
 
De organisator van de wedstrijden op Lelystad wil dat niet meer doen. Misschien iets voor SMT om op te pakken?

Wat mij ook opviel is dat Rinze alleen de kar trekt en dat terwijl hij eigenlijk secretaris is... Wel respect hoor voor die man. Zonder hem zou dr sowieso geen seizoen 2015 zijn. En als we niet 5X in België zouden gaan rijden zijn dr maar 5 wedstrijden en dan haakt iedereen af... Hopelijk melden er 3 mensen zich aan om een commissie te vormen, das de enige kans om in 2016 weer een echte competitie te hebben. Als dat op orde is en er wordt wat aandacht besteed aan marketing om nieuwe rijders binnen te halen zie ik het nog niet zo somber in. Maar wat we vooral niet moeten doen is op Rinze gaan zitten zeiken, want als die er de pest in krijgt dondert t hele onk als n kaartenhuis in elkaar...

Het zou echt heel mooi zijn als er een nieuwe organisator komt, en dan 3-4x een wedstrijd per jaar.

En het laatste stuk ben ik het geheel met je eens.
 
Voor de brabanders wel dichterbij, Belgie :9

Maar wel balen van Lelystad, vind het er altijd wel leuk
 
die TM waar ik vorige week mee in Meijel heb gecrosst is eigenlijk voor Milan bedoeld.
Is een 250 fi (4 takt) met E-start. Motor is zo goed als klaar, volgende week nog paar details.

Ik vind een Enduro uitermate geschikt want je kunt 3 disciplines rijden: Supermoto, MX en Enduro.
enige punt van aandacht is de vering, want daar moet je een tussenweg in zien te vinden.


Ahaah mooi plan. Rij je alle disciplines met 1 set vering? Ik was van plan om 2 sets te gebruiken. Wie heeft je die vering klaar gemaakt?
 
Kom op mannen, nieuwe uitdagingen in 2015, 5 nieuwe wedstrijden en door de samenwerking ook nog eens een groter deelnemers veld. Dat ziet er toch mooi uit! In 2015 moet er een nieuwe Super moto commissie komen en dat moet echt wel lukken met zoveel enthausiaste sporters, belangstelling, geef je op bij Rinze. Voor Lelystad zou het erg mooi zijn als er een nieuwe organisator komt, dus ook daarvoor, heb je een idee, aarzel dan niet en laat je horen.
 
heb ik bij de Beta-man laten doen in Swalmen............zat bij de afleverbeurt, zeg maar. Ik rij inderdaad met 1 setting.

misschien handig voor de achterschokdemper een pre-load versteller met draaiknop erop te laten zetten. Voor de cross was mijn KTM met aardig veel SAG afgesteld (schijnt standaard te zijn), voor de supermotowedstrijd in Valkenswaard had ik de SAG flink wat verminderd en de voorvork een paar mm meer door laten steken en aan de demping niks veranderd. De motor deed het aardig goed alleen mijn conditie was nergens te vinden. Om de elke keer de preload handmatig (of hamermatig) te moeten veranderen lijkt me niet echt prettig.

Hoe ben je het eigenlijk van plan te doen met de tandwielverhoudingen? Hou je hetzelfde voortandwiel moet je wel de ketting iedere keer aanpassen, toch?
 
ik ben trouwens supertevreden mijn 250 viertaktje met E-start alleen rijdt ik er veel te weinig mee, misschien is een enduro dan ook wel iets voor mij :D
Ik zal eens na gaan denken over een 350 met kenteken...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan