Koeriersbedrijf met motoren

Haha, deze vind ik lollig:

"Probeert u maar eens met een auto in 5 minuten door een file van 10 kilometer te komen."

(Afbeelding)


Ik heb nog nooit zo'n motor zo snel door een file zien rijden. Die vogels staan er vaker in dan dat ze er 'doorheen' rijden, omdat ze er niet tussendoor kunnen en als ze het proberen gaat het met een slakkengangetje om geen spiegels e.d. te raken :z


Dan ben je mij nog niet tegengekomen in de file 8-) *O*

[me]MotoMarz vraagt zich af of het al bijna lunchtijd is O-) [/me]
 
mocht je ooit beginnen, meld ik me aan om zaterdagen te werken voor je.

[me]joeltje wil uiteraard wel betaald krijgen[/me]
 
Haha, deze vind ik lollig:

"Probeert u maar eens met een auto in 5 minuten door een file van 10 kilometer te komen."

(Afbeelding)


Ik heb nog nooit zo'n motor zo snel door een file zien rijden. Die vogels staan er vaker in dan dat ze er 'doorheen' rijden, omdat ze er niet tussendoor kunnen en als ze het proberen gaat het met een slakkengangetje om geen spiegels e.d. te raken :z

10km in 5 minuten = 120km/uur. Gaat wel, maar niet geheel zonder gevaar voor het pakketje. Gelukkig rijden ze ook bloed rond :)
 
jajaja...

Koeriersbedrijf is pas interessant als het echt teringvast zit in een grote stad.
In nederland betekent dat dus alleen randstad en geloof me dat valt nog wel reuze mee.
Als je hier in Londen kijkt dan sta je versteld, overal koeriersmotoren.
Bij een stoplicht staan er wel altijd 4-5 vooraan op meestal er500 met koffers of cbtjes....en dan groen...hoppa gas geven en weg zijn ze....geweldig om naar te kijken!.
Dus leer van ze:

-Kleine motors met koffers erop...ruimte genoeg, vaak hebben ze alleen een dikke rugzak om.

-Bezuinig niet op remmen en onderhoud, banden valt wel reuze mee want het is niet plat door de bocht etc, maar meer remmen en acceleren.

-Voor langere afstand eventueel 1-2 motos die wat meer kunnen hebben als bmw, maar dan heb je het dus over 400 km ofzo minstens.


Ben benieuwd.


Gr

Brakke Gaid
 
IK HEB NOG GEZOCHT MAAR HIER IN EINDHOVEN IS ER GEEN EEN.

IK PROBEER EERST ZOVEEL MOGELIJK GEGEVENS TE VERZAMELEN.

NU MOET IK WETEN OF ER VRAAG NAAR IS.

SOMMIGE WERKEN VANUIT EEN MOTORZAAK.

GROETJES

FRED :]
 
IK HEB NOG GEZOCHT MAAR HIER IN EINDHOVEN IS ER GEEN EEN.

IK PROBEER EERST ZOVEEL MOGELIJK GEGEVENS TE VERZAMELEN.

NU MOET IK WETEN OF ER VRAAG NAAR IS.

SOMMIGE WERKEN VANUIT EEN MOTORZAAK.

GROETJES

FRED :]

Fred, volgens mij is je toetsenbord kapot, je caps lock zit vast......
:+
 
Gewoon een motor met een flinke topkoffer achterop, heb je geen problemen mee om de file door te komen. Ik kom uit eindhoven, en in de spits staat het hier regelmatig vast, dus zo'n slecht idee is het nog niet, zeker nu ze de snelwegen weer allemaal gaan verbouwen wordt het vast weer een chaos hier :( . Als je plan doorgaat wil ik wel rijden. :]
 
Gewoon een motor met een flinke topkoffer achterop, heb je geen problemen mee om de file door te komen. Ik kom uit eindhoven, en in de spits staat het hier regelmatig vast, dus zo'n slecht idee is het nog niet, zeker nu ze de snelwegen weer allemaal gaan verbouwen wordt het vast weer een chaos hier :( . Als je plan doorgaat wil ik wel rijden. :]

Ik hou jullie op de hoogte of mijn plan doorgaat

Fred
:?
 
Hmm ik heb getracht ooit zoiets op te zetten maar flink wat rekenwerk kwam ik tot de conclusie dat een motor wel snel is maar lang niet zo zuinig als men aanneemt.

Zeker als je lange afstanden moet gaan rijden ga je dat ook niet op een 500 cctje doen.

Stadswerk was weer super intensief...en met die lonen hier schiet het ook niet op..misschien studenten?
 
Hmm ik heb getracht ooit zoiets op te zetten maar flink wat rekenwerk kwam ik tot de conclusie dat een motor wel snel is maar lang niet zo zuinig als men aanneemt.

Zeker als je lange afstanden moet gaan rijden ga je dat ook niet op een 500 cctje doen.

Stadswerk was weer super intensief...en met die lonen hier schiet het ook niet op..misschien studenten?

Wie zei er studenten? JA Ik wil ook wel rijden :Y en ik zit ook nog eens op kamers in Eindhoven. Komt dat ff goed uit he?
 
iN LONDEN heb je ze zeker
stond eenkeer ergens te wachten op een vriendin.
vlak bij zo n pleintje waar ze ook allemaal stonden te convergeren, fiets En motorkoeriers door elkaar.
Maar ja Greater London is ook wel ff een partje groter dan de gemid. randstad stad hiero.... :}
 
Jaaaaaaaaaaaaa Wanneer je naar grun uitbreid dan ben ik je man *D :]

Lijkt me zeker een geod idee. misschien is er iets te regelen met het bpm vrij rijden wat hier eerder is genoemd in een ander topic... Of misschien een soort chostrider idee van maken.. paketten bezorgt binnen een uur in heel nederland })
 
Lang geleden maar het moet er van komen!

Ik ben verhuist en weet zeker dat ik een start ga maken, ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben momenteel al op zoek naar mensen met een motor en wat vrije tijd over die op en bepaalde dag/dagen kunnen rijden, studenten kunnen ook reageren.
Zo wil ik een groep mensen opbouwen om samen de start te verwezenlijken.

Dus reageer mocht je interesse hebben.

Groetjes

Fred
 
Misschien is het een beetje als vloeken in de kerk. Is een motorscooter hier niet uitermate geschikt voor. Snel in de stad, zuinig en goedkoop in onderhoud.
 
Lang geleden maar het moet er van komen!

Ik ben verhuist en weet zeker dat ik een start ga maken, ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben momenteel al op zoek naar mensen met een motor en wat vrije tijd over die op en bepaalde dag/dagen kunnen rijden, studenten kunnen ook reageren.
Zo wil ik een groep mensen opbouwen om samen de start te verwezenlijken.

Dus reageer mocht je interesse hebben.

Groetjes

Fred

Hey Fred,

Waar ben je naartoe verhuisd? Ik heb wel interesse namelijk en ik ben ook nog eens student *D mijn e-mail adres staat in mijn profiel.
 
Hey Fred,

Waar ben je naartoe verhuisd? Ik heb wel interesse namelijk en ik ben ook nog eens student *D mijn e-mail adres staat in mijn profiel.


Ik heb zo maar eens het vermoeden dat het in jouw geval meer geld gaat kosten dan dat het op gaar leveren :+
 
Lang geleden maar het moet er van komen!

Ik ben verhuist en weet zeker dat ik een start ga maken, ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben momenteel al op zoek naar mensen met een motor en wat vrije tijd over die op en bepaalde dag/dagen kunnen rijden, studenten kunnen ook reageren.
Zo wil ik een groep mensen opbouwen om samen de start te verwezenlijken.

Dus reageer mocht je interesse hebben.

Groetjes

Fred

Koentjuh meldt zich aan het front!
 
Terug
Bovenaan Onderaan