Koffer sets op de V-strom DL650

V-strom pierrio

Die hard MF'er
1 feb 2007
273
0
Sluiskil
Ben op zoek naar makkelijk demontabele koffers voor op de v-strom. Heb de koffers eigenlijk alleen nodig op vakantie en als we naar De big city of Assen rijden. *D

Om in de buurt wat te touren vindt ik ze eigenlijk overbodig.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of adviezen. Want er zijn zoveel verschillende soorten dat ik door de bomen het bos niet meer zie :N
 
Hoi,

Ik heb net een nieuwe v-strom 650-a met zijkofferset 2X21 liter van givi,staat prima,hele set (drager en koffers)voor 300 euri.
Kijk maar even op Givi.It.
 
Op mijn TDM 900 heb ik (bijna) dagelijks een topkoffer van GIVI de V46. Goed waterdicht en er kan heel veel in. Daarnaast voor de vakantie of als ik veel mee moet nemen naar een klant twee zijkoffers, type E41. Bevallen mij goed maar ze zijn wel breed. Vooral erg wennen als je ze er een tijd niet op heb gehad (files en zo) })

Snel doorrijden is volgens mij geen probleem maar de fabrikant adviseerd bij maximale belasting (max 10kg per koffer) niet harder te rijden dan 130 km per uur. Met de topkoffer alleen heb ik al zo'n 170 gereden zonder hem te verliezen. O-)

En anders trek je er toch voor de zekerheid een spanband omheen als je ver weg ga? :z

Greetz :W
 
OK tnx, het ging mij voornamelijk om de breedte, degene die ik gezien maakte de suus wel heel erg breed :P
We zullen eens rondsuffelen op de beurs en op de andere fora :Y
 
heb zelf 2x de Givi E41 keyless, en dat maakt mijn kLV erg breed. net daarna heeft Givi smallere op de markt gebracht, iets kleiner maar een stuk smaller omdat ze om de uitlaten (bij klv, bij 650 om 1) heen gaan. handiger voor tussen de file!
Givi is wel heel goed, maar niet goedkoop!
 
Breed wordt 'ie toch wel denk ik aangezien er 1 of 2 uitlaten tussen moeten.
Sommige koffers lijken smaller doordat ze er aan de achterkant een 'hap' uitgehaald hebben zodat ze beter over de uitlaten vallen.
't is een beetje wat je wilt... meer bagageruimte en breed, of minder bagageruimte en wat smaller. :W
 
Ik krijg volgende week dinsdag een V-strom DL650 van de zaak. Wie weet, als je geen kofferts hebt, of je dan wel een kettingslot mee kan nemen ? kan dit onder de buddy o.i.d. ?

Hi,
moet volgens mij wel lukken, tenminste als er geen megaslot aanzit O-)
Iedere keer het zadel eraf en erop om bij je slot te komen lijkt me alleen niet zo handig maar goed een rugzak is ook niet altijd alles... :Y
Mocht je het echt willen weten, laat het ff weten dan maak ik een piccie van de ruimte.

Grtz :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan