kofferrek oud model GSX 600 F?

EjTjE

MF'er
14 apr 2003
146
0
Maarssen
Zijn er hier ook mensen met een oud model GSX600F die er een kofferrek op hebben gezet? Ik ben er eens naar aan het kijken, maar kan bijvoorbeeld bij motozoom niet echt zien hoe het eruit zal gaan zien. Ik wil niet zo'n gigantisch ding, maar het moet er beschaafd uit gaan zien. Iemand suggesties over merk en model en waar ze te koop en bekijken zijn?
 
zou er zeker geen Kofferrek opzetten .......die zijn/staan lelijk :+ :+ ..
 
Ik bedoel ook eigenlijk zo'n bagagedrager voor een topkoffer(niet zo'n enorm lelijk ding voor drie koffers). Dit is wel erg makkelijk voor vakanties en hoeft niet zo groot te zijn. Een paar makkelijke flexibele zijtassen heb ik al, maar een extra waterdichte topkoffer is wel erg handig.

Ik heb geen zijn om er één te bestellen voor ik een beetje weet hoe het er uit zal gaan zien. Vandaar de vraag.
 
Ik heb een kofferrek op mijn GSX 600 F laten zetten. Ik zal van het weekend wel ff een digitale foto maken, dan kan je zien hoe je het vind!
 
Hieronder zie je hoe mijn kofferrek er uit ziet op mijn GSX. Dit is er een van Givi.

En ja, ik geef toe dat een kofferrekje je motor er niet mooier op maakt.
Maar als ik met de motor naar mijn werk wil is het toch wel heel makkelijk dat die laptop in mijn topkoffer kan en ik relaxt kan rijden :]
 
full
 
Uhm, ik heb 'm bij de motordealer gekocht. Die hebben 'm ook voor me gemonteerd. Zo uit mijn hoofd kwam dat op 60 euro voor het rekje en daar dan nog de montagekosten bij. Ze zijn er toch wel een paar uur mee bezig geweest, want de hele achterkant (?) moest losgehaald worden zeiden ze.

Ja :) wat is-ie mooi, hè. En dat voor een eerste motor :) Ik ben d'r maar wat blij mee. Mijn zwart-paarse racevriendje! :9

Heb jij er toevallig net zo een?!
 
Ik heb de zwart-groene variant....zal wel ff picje posten(dit is alleen niet mijn motor, maar ziet er exact zo uit. Die van mij doe ik binnenkort, want hij moet eerst ff gepoetst worden. Hij staat nog in het vet nu.
 
Ik heb nog ff het bonnetje erbij gepakt. Er zitten denk ik geen montagekosten bij :}
Maar het rekje kwam in totaal op pak m beet 80 euro.
 
Hey man,

Ik heb ook zon Givi rekje op mijn GSXF gehad. De motor heb ik niet meer, maar het rekje nog wel, en volgens mij heb ik ook nog wel een passende koffer liggen. Dus als je interesse hebt, moet je het maar ff laten weten. Ik zal even kijken wat ie moet gaan kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan