kol/balaclava

Functioneert als een kol, vind balaclava fijn om m'n haren binnen boord te houden en de helm schoon van binnen.
Daarom staat in de titel ook kol/balaclava.
Dank voor je uitstekende waarnemingsvermogen Rob.

Ik heb ook zo'n ding, ook nodig want mn paardenstaart klit enorm onder de helm in de wind...
Ik neem de goedkoopste en evt een kol voor de warmte om mn nek indien nodig...
🖒🏾🖒🏾🖒🏾
 
Ik gebruik een simpele kol, over de kraag van mijn jas, anders wordt het te krap. Zomer en winter dezelfde, één laagje. Zo'n speciaal ding wat over neus en mond gaat heb ik wel eens geprobeerd maar ik krijg voor mijn gevoel geen lucht. Gevoel dat ik stik, dus die ligt nu al jaren ongebruikt. Dan maar een koude neus. Een balaklava is niet nodig bij gebrek aan haar en dus ook geen gel of zo.
Trouwens, de voering van mijn helm is best lekker warm, eigenlijk zie ik het punt van meer stof niet zo.
 
Nou jongens, dat we dit nog mogen meemaken. Succes Martell.

Ik vind die goedkope dikke katoenen balaclava's simpelweg ruk. Ik heb een stuk of zeven van die dingen, maar ik draag er maar eigenlijk eentje van Macna coolmax.

Hebben jullie ook dat als je de balaclava gewassen hebt dat je hem daarna uit je handen laat glijden in iets goors. Of overkomt dat mij alleen?

Techniek, vragen en antwoorden > Algemene motorpraat
Ik ga de topics samenvoegen. Dat is ongeveer het hoogst technisch haalbare dingetje van de huidige software... :')

Geef me aub een minuut of tien.
 
Laatst bewerkt:
Nou jongens, dat we dit nog mogen meemaken. Succes Martell.

Ik vind die goedkope dikke katoenen balaclava's simpelweg ruk. Ik heb een stuk of zeven van die dingen, maar ik draag er maar eigenlijk eentje van Macna coolmax.

Hebben jullie ook dat als je de balaclava gewassen hebt dat je hem daarna uit je handen laat glijden in iets goors. Of overkomt dat mij alleen?
Overkomt mij nooit.

Ik heb een balaclava van aliexpress. dun dingetje. Was eigenlijk voor carnaval, deze winter paar keer gebruikt, naast de dubbele buff.
 
Terug
Bovenaan Onderaan