Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Komt er nog een keer een nieuwe ZX7R?

Ja, nee.

Oftewel: ja ik weet het antwoord, het antwoord is nee. Dit jaar (weer) niet.
 
Ik denk dat Kawa de kat eens uit de boom kijkt met het viertaktgebeuren in de GP\'s en dan met een supermasjien in die klasse uitkomt.
Of ze zien het toch niet zo zitten en maken een nieuwe 750 voor de SBK.
Blijft koffiedik kijken!
En zeker nu de zx-6 naar 636cc gaat denk ik toch dat ze de 750 straatversies laten schieten.
Komt er dan eventueel toch nog een 750 dan is de kans groot dat er een voor de meesten onbetaalbaar
ding komt, zoals de R7 van Yamaha.
Ben toch ook wel zeer benieuwd!
Groetjes
 
  • Onderwerp starter
  • #4
Ik vind het nogal klote dat de 750 cc klasse op deze manier om zeep wordt geholpen
 
  • Onderwerp starter
  • #6
Of terug naar de 600, dan ken je tenminste nog lekker aan het gas gaan hangen.

....en een keer opschakelen naar zijn twee
 
Trust me...op een R1 kan je ook heeeel goed aan het gas hangen en ook nog opschakelen naar zn 2...en terwijl je toch op zn achterwiel in zn 2 zit schakel je door naar zn 3...dan is het wel leuk geweest...zit je met een gangetje van 200 op zn achterwiel...en komt die kruispunt of die auto voor je wel heel snel dichtbij....dan maar weer landen he...
 
Er zou een goede reden moeten zijn willen ze een nieuwe 750 uit brengen,en die is er niet.Dus ook in het wk sbk komt kawa met niets nieuws uit in 2002.
Dan maar een opgeboorde 6oo die sterk verbetert is en hij rijd al zo goed die 6oo.
Stel yamaha brengt nu een betaalbare 750(r7) uit van pakweg 28/30 van die groene briefjes zou die goed verkocht worden???? denk het niet.
Oja,die soes 750 doet het wel redelijk goed in de verkoop.
De regels van het wk sbk(2003) worden ook veranderd en ten nadeel van de 750 cc viercilinders,maar ten voordeel van de 1000cc viercilinders....
Volgend jaar rijden (als het goed is?)in het Engels sbk al 1000cc viercilinders mee,R1 tje\'s en zx 9 tje\'s en gsxr1000tje\'s tegen sbk fietsen....gaaf.
 
Maximum, wil je het mij een keer voordoen??

Ik kan het niet zo goed!

Kijk hier en hier maar (ik kan wel mooiere maken hoor, maar deze staat op film! )

Je hebt er wel de een codec voor nodig, ik gebruik deze.
 
GRRRR. weer die ROTBRAKKE angelpotion codec

Which codec should I download : If you wish to playback most existing DivX movies, you may want to download the 3.11 Alpha version of the Divx codec instead, as other versions may not be 100% compatible.

en vooral:

 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo mag geloven is Maximum de beste wheelie-expert van dit forum, zou hem graag eens IRL in actie zien.
 
enne, ik oeven al 2 jaar...vanaf mn zzr600 al wil ik voorkomen dat mn voorband slijt

Tja, je moet toch wat verzinnen om je BT010 niet al te snel te laten slijten
 
Tja...ben erachter gekomen dattie toch wel slijt hoor..als je met 200 landt...toch gekke slijtplekke...maar valt wel mee....voordelen zijn groter...gheheheh