• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Kont zzr600 verbouwen

AkiraMoto

Rookie
Lid geworden
28 jan 2005
Waarderingsscore
0
full

Denkt iemand dat het mogelijk is om een gsxr kont op een zzr600 te bouwen? (natuurlijk met de nodige aanpassingen)

full

Of deze.
Weet iemand toefallig of de zzr600 een subframe heeft? Heb namelijk zelf geen zzr600.

ik vindt ze allebei wel goed staan eigelijk

maar het is denk ik wel mogelijk

Weet je dat hele artikel ook ergens te staan. Ik heb 8 jaar met een ZZR600 uit 95 gereden en vond het echt een zeer goede en fijne motor.

Wil de test dan ook graag eens lezen.

Op het forum van de ZZR Crew (UK) zit ene muzzy die een R1 kont eraan heeft geplakt....dus het kan zeker...maar waarom zou je het willen? Met het afdekkapje voor de duozit wordt ie al een stuk mooier?
Ik ga alleen die taartschep er nog afslopen en een andere kentekenplaathouder erop frutselen...

Op het forum van de ZZR Crew (UK) zit ene muzzy die een R1 kont eraan heeft geplakt....dus het kan zeker...maar waarom zou je het willen? Met het afdekkapje voor de duozit wordt ie al een stuk mooier?
Ik ga alleen die taartschep er nog afslopen en een andere kentekenplaathouder erop frutselen...

Hmmm ben wel nieuwsgierig. Heb je piccies??

Ik zal er even eentje maken voor je...hij staat nog onder de hoes met dit heerlijke weer!

Ja, staat op de site van Menno Moonen. Zie http://damoon.web1000.com/kawazzr/tests

Gr. Rob :)
Leuk om mijn site hier langs te zien komen!
Even voor de volledigheid: www.zzr600.tk

Wat ik je kan aanraden: kijk ook eens op het forum van de ZZRclub, daar staan een aantal "tuningsdingen" voor de ZZ-R, waaronder het weghalen van het spatbord.
Mocht je je helemaal willen uitleven, misschien is het ook wel wat om de kont van een ZX-6R erop te bouwen... Schade-motor zoeken, kont + frame eraf schroeven en op de ZZ-R zetten. Misschien verstandig om eerst ff wat onderzoek te doen of dat ook past... ;)

Laatst bewerkt:
koop dan meteen een hele suzuki,heb je teminste een echte motor.

O-)

Leuk om mijn site hier langs te zien komen!
Even voor de volledigheid: www.zzr600.tk

Wat ik je kan aanraden: kijk ook eens op het forum van de ZZRclub, daar staan een aantal "tuningsdingen" voor de ZZ-R, waaronder het weghalen van het spatbord.
Mocht je je helemaal willen uitleven, misschien is het ook wel wat om de kont van een ZX-6R erop te bouwen... Schade-motor zoeken, kont + frame eraf schroeven en op de ZZ-R zetten. Misschien verstandig om eerst ff wat onderzoek te doen of dat ook past... ;)

Waar zie jij die dat over het weghalen van het spatbord? Heb de site doorgespit, maar kan het niet vinden!

Staat in het forum, onder zzr-600
Bij ZZ-R 1100 is een topic speciaal daarover: "achterspatbord verwijderen".
Bij De ZZ-R van de maand is er in het topic "Opgeven als Genomineerde voor ZZR van de maand" op pagina 7 info te vinden over het weghalen/wegsnijden van je spatbord.

Terug
Bovenaan Onderaan