Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet je dat hele artikel ook ergens te staan. Ik heb 8 jaar met een ZZR600 uit 95 gereden en vond het echt een zeer goede en fijne motor.
Wil de test dan ook graag eens lezen.
/damoon.web1000.com/kawazzr/tests
Op het forum van de ZZR Crew (UK) zit ene muzzy die een R1 kont eraan heeft geplakt....dus het kan zeker...maar waarom zou je het willen? Met het afdekkapje voor de duozit wordt ie al een stuk mooier?
Ik ga alleen die taartschep er nog afslopen en een andere kentekenplaathouder erop frutselen...
Hmmm ben wel nieuwsgierig. Heb je piccies??
Leuk om mijn site hier langs te zien komen!

Leuk om mijn site hier langs te zien komen!
Even voor de volledigheid: www.zzr600.tk
Wat ik je kan aanraden: kijk ook eens op het forum van de ZZRclub, daar staan een aantal "tuningsdingen" voor de ZZ-R, waaronder het weghalen van het spatbord.
Mocht je je helemaal willen uitleven, misschien is het ook wel wat om de kont van een ZX-6R erop te bouwen... Schade-motor zoeken, kont + frame eraf schroeven en op de ZZ-R zetten. Misschien verstandig om eerst ff wat onderzoek te doen of dat ook past...![]()
Waar zie jij die dat over het weghalen van het spatbord? Heb de site doorgespit, maar kan het niet vinden!

Bij ZZ-R 1100 is een topic speciaal daarover: "achterspatbord verwijderen".Staat in het forum, onder zzr-600
Ik zal er even eentje maken voor je...hij staat nog onder de hoes met dit heerlijke weer!
En, zit ie er al aan te komen