[KOOPJE] Kawasaki GPX 600r 400 euro!

D.J

Die hard MF'er
18 nov 2006
384
0
Lemmer
Aangeboden:

Kawasaki GPX600R
+-32000 miles
draait, stuurt en rijdt prima
banden prima
Ideaal als vervoerhoer of als stuntfiets

Accu is dood.

Foto:
fiets.jpg


Wie hem deze week komt halen: 500 euro. Vaste prijs!
Beller is sneller! NUL ZES 524173 NEGEN TWEE :P
 
Laatst bewerkt:
Wil een modje hier nog even een titel aanpassingetje doorvoeren??

Kawasaki GPX 600R >> [Koopje]Kawasaki GPX 600R

Dank!!
 
400 euro! Wie maakt me los :X Kom op jongens, ik wil deze perfecte vervoersbrommer graag kwijt. Ben ruimte nodig voor een nieuw speeltje!
 
Lemmer, Friesland :)

Ik hoor graag even van je! :P


Woo :P haha aardig ver, maar rijd de motor wel als je hem aanloopt, ik moet ermee terug rijden, ik kom waarschijnlijk met de trein mocht er een trein in de buurt stoppen? Zoja, kunnen we dan een afspraak maken? Ik kan in het weekend.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 1,78, en zit verder prima.

Zodra ik hem op eigen accu wil laten lopen begint ie wat te hokken en te stoten, dus de accu is al zo ver heen dat hij geen spanning meer doorlaat. Dus ik adviseer je hem op te halen met een aanhangwagen/busje.

Of je moet een accu in je rugzak doen en twee draden trekken. Werkt vast ook prima.

Kwam er ook nog achter dat het knipperlicht relais mist. Heb ik al een nieuwe voor. :)
 
Hm, zou m wel kunnen gebruiken voor onderdelen, heb echter geen 400 euro liggen dus dat wordt lastig :N
 
Laatst bewerkt:
Nou ik kijk wel of ik met een busje ga of met de trein hoe dan ook wil ik de motor kopen, kan ik een afspraak maken? welke dagen zijn er geschikt voor jouw ? Je kan me een prive bericht sturen hierover samen met je adres.
 
Laatst bewerkt:
Je priveberichten staan uit. Je kunt me vanavond na half 10 bellen op het nummer wat in de openingspost staat.

Gr. DJ
 
Terug
Bovenaan Onderaan