koppeling Blade 1995

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
zoals de meeste van jullie wel weten doe ik aan stuntrijden en dan is het niet zo raar dat je elk jaar de koppeling moet vervangen. nu heb ik laatst de gevoerde platen vervangen, de stalen platen zagen er nog goed uit. er zaten sinds 2 maanden al zwaardere koppelingsveren in. maar nog steeds slipt mijn koppeling! heeft iemand een suggestie waar dit aan kan liggen? ik weet wel dat er een soort conische ring aan het eind van de koppeling zit die denk ik fungeert als een soort drukring. misschien ligt het daaraan,maar hoe? de olie die ik gebruik lijkt me gewoon prima want hij heeft het er maanden goed op gedaan. 10w40 half syntheet..
anyone :W
 
kweet niet of er nog een gevoerd plaatje bijpast? Misschien zijn je stalen platen toch niet meer zo fris? Voer anders de veerdruk nog wat op door ringen voor de veren te plaatsen! (maaaaaaarrr...misschien misbruik je hem gewoon teveel :P ;) )
 
mm misschien een plaatje ertussen nog.. zou geinig zijn.
superjusst heb jij een mooi plaatje van je blade? avatar ziet er veelbelovend maar niet duidelijk uit. o en TLrev volgens mij zag het kopphuis er netjes uit :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan