Daar loop ik dus een beetje tegen aan.als alles klopt zoals op de tekenning, onderdelen uitwisselen en je zal wel achterhalen waar het probleem zit.
Kun je die trouwens vervangen zonder het onderblok te splitten? Ik weet hoe ik die bus eruit krijg, maar kan die erop dezelfde manier weer in of moet het dan dus uit elkaar?Ga 's gebruiken, verschil tussen beide bussen, beide dingesen... wissel bussen eens uit? Het ligt niet aan jou, zit in klein verschildinges ergens...
Die heb ik ook verwisseld met het goede blok. Nog steeds zelfde probleem. Alles nagekeken, onderdelen zoals, shims, busje, opgemeten, klopte allemaal.
Ik heb gezocht maar heb zo geen markeringsverf liggen.demonteer de korf nogmaals en voorzie deze van markering verf .nu korf monteren en vastzetten -moer iets lossen zodat je hem wat kan verdraaien .nu korf verwijderen en kijk graag foto er van
Op het koppelingshuis na (moet het blok voor gesplit worden) heb ik de onderdelen 1 op 1 vervangen en nagemeten.ik volg je niet
1 voor 1 onderdelen uitwisselen. als na alles gewisseld te hebben het probleem op hetzelfde blok blijft, ligt het aan het blok zelf.
denken...kan het zijn dat het koppelingshuis iets is ingeslagen? Dat het binnenste gedeelte naar binnen is gedrukt, waardoor het buitenste gedeelte iets naar voren komt, zodat de korf daar misschien tegen aan komt en vastloopt?
Nee, ook gecheckt. Geen slijtage te zien op de punten...Die 3 punten In het koppelingshuis, steken die meer uit of sporen van wrijving?
Bekijk bijlage 1721180
Gevolg is inderdaad bekend. Alleen de oorzaak volgens juist niet. Waarom zit die vast?Sv gehad in de familie die dit had; oorzaak is al genoemd, je maakt contact, wij hebben toen nog een rit gereden met een provisorische reparatie: een koperen ring er tussen gedaan. Later er een compleet koppelings huis ingezet ( uit een geploft blok)