KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal me dan toch eindelijk melden als SD bezitter sinds 2016.
Ik heb veel meegelezen maar vond het nu toch echt wel tijd, mede omdat ik op deze manier deel kan nemen aan discussies en onderwerpen. Mijn vrouw kijkt ook mee maar schrijft zich niet in, is wel in bezit van een SD 2015.

full
 
Laatst bewerkt:
Zal me dan toch eindelijk melden als SD bezitter sinds 2016.
Ik heb veel meegelezen maar vond het nu toch echt wel tijd, mede omdat ik op deze manier deel kan nemen aan discussies en onderwerpen. Mijn vrouw kijkt ook mee maar schrijft zich niet in, is wel in bezit van een SD 2015.

[afbeelding]

Mooi mooi mooi...en je vrouw ook?? En ze gast ook met die brommer? Zie je niet snel man en vrouw op dezelfde snelle motoren, meestal rijdt de vrouw er op een chopper achteraan...uniek dit...
 
Haha superdik!!! Is het wel een echte vrouw :p.

Die van mij past niet eens op een superduke die heeft een 390 haha klein popje!


Wordt tijd voor een ktm meeting :p niet alleen superdukes maar alles wat ktm is keertje verzamelen op één locatie.
 
Je zal het misschien niet geloven maar mijn vouw is 1.70m en 60 kg. Geen probleem met beide voetjes aan de grond
Ze gaat als de brandweer, wil alleen maar twin rijden nadat ze erachter kwam dat een GSX-R 1000 niet bij haar past na 1,5 jaar.

full
 
Laatst bewerkt:
Zal me dan toch eindelijk melden als SD bezitter sinds 2016.
Ik heb veel meegelezen maar vond het nu toch echt wel tijd, mede omdat ik op deze manier deel kan nemen aan discussies en onderwerpen. Mijn vrouw kijkt ook mee maar schrijft zich niet in, is wel in bezit van een SD 2015.

[afbeelding]

Mooi plaatje.....en een mooi stuur kuipje.
Waar is die verkrijgbaar ??
 
Uhh, ik met mijn 176 lukt het maar net om aan 1 kant met het voorste gedeelte van de voet de grond te raken.


Waarschijnlijk is jouw bovenlijf iets langer........, ze kan dan wel niet met de gehele voeten plat op de grond maar ruim voldoende in elke situatie, links, rechts, beide tegelijk, in ieder geval veilig bij en in elke situatie.
Vorig jaar op vakantie in de Dolo's, eigenaar van motorhotel (1.72) rijdend op een niet aangepaste GS1200, hij kon er prima mee uit de voeten (85 cm zadelhoogte) maar veilig.......ik heb zo mijn bedenkingen.
 
Laatst bewerkt:

Die bellypan ziet er erg goed uit zeg met die kleurstelling :9~

Is dat de kentekenplaathouder van de PP? Naar mijn mening steekt die toch nog erg ver uit helaas...

Ik moet overigens nog even wachten op mijn SD. Ik was nummer 4 of 5 bij de dealer in de wachtrij en mijne is volgensmij nog niet binnen :/
 
Laatst bewerkt:
Die bellypan ziet er erg goed uit zeg met die kleurstelling :9~

Is dat de kentekenplaathouder van de PP? Naar mijn mening steekt die toch nog erg ver uit helaas...

Ik moet overigens nog even wachten op mijn SD. Ik was nummer 4 of 5 bij de dealer in de wachtrij en mijne is volgensmij nog niet binnen :/

De kentekenplaathouder van R&G is een stuk korter. :9
 
Ja is van powerparts . Ik vind het persoonlijk een mooie houder en hij is degelijk.


Die bellypan ziet er erg goed uit zeg met die kleurstelling :9~

Is dat de kentekenplaathouder van de PP? Naar mijn mening steekt die toch nog erg ver uit helaas...

Ik moet overigens nog even wachten op mijn SD. Ik was nummer 4 of 5 bij de dealer in de wachtrij en mijne is volgensmij nog niet binnen :/
 
Waar zitten jullie verzekerd? Aangezien ik hem nog niet op kenteken laat zetten maar pas eind van de maand of mis keer volgende maand ( ivm slecht weer etc) heb ik tijd om wat te vergelijken .

Ga denk ik net als mijn vorige motor voor een WA dekking,in 2 jaar tijd 3055km gereden was ook een nieuwe motor. De motor staat of in mijn zicht en anders thuis in de garage die goed beveiligd is met alarm,camera's,gekeurde sloten.... snachts altijd een auto ervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan