KTM 1290 Superduke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop de KTM 390 en zoek voor de 15.000 die je overhoudt leuke weggetjes op + bijbehorende hotels.

:W
 
Of een 690 voor iets meer pit O-)

Nee... dit is toch wel een vet apparaatje, wow.. :9~
Wellicht dat ooit de 690 ofwel een nieuwe vriend krijgt, of ingeruild gaat worden voor een cilinder extra en een paar cc's meer :+
 
Koop de KTM 390 en zoek voor de 15.000 die je overhoudt leuke weggetjes op + bijbehorende hotels.

:W

Heb rond de maand mei gekeken voor een 390 toen die er nog niet was,
Ben blij dat die het niet geworden is. Leuke en mooie motor , het is net een minibike a pls ik erop zit....

En 1.85 is echt niet groot :W


Dan erbij niet te vergelijken


1290 :Y

Alleen de looks al
 
Die taartschep moet er wel af, open uitlaat eronder. Oh en hij weegt maar 189kg droog. Met stip op 1 in mijn droomfiets top 10. Op dat prototype zaten wel ubergeile wielen, jammer dat die de productie-fiets niet gehaald hebben.

KTM-1290-Super-Duke-R-Prototype-07.jpg
 
Die taartschep moet er wel af, open uitlaat eronder. Oh en hij weegt maar 189kg droog. Met stip op 1 in mijn droomfiets top 10. Op dat prototype zaten wel ubergeile wielen, jammer dat die de productie-fiets niet gehaald hebben.

[afbeelding]


Die wielen hebben het gewoon gehaald hoor ;-) Kijk maar goed behalve het feit dat ze zwart zijn, maar gelukkig gaan ze de komende dagen nog 9 specials onthullen :9~

Mijn nieuwe droom fiets!
 
En er zijn vast nog wel leuke dingen te vinden in de powerparts folder die erbij komt als je hem koopt *D
 
Laatst bewerkt:
De specificaties zijn zeer indrukwekkend. Jammer genoeg kunnen we dat niet van het uiterlijk zeggen! Hopen dat de specials mooier zijn
 
Inderdaad...180 pk op een naked..asjemenou

Oh.. en 144nm waarvan 100nm al @ 2500rpm...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ff sprakeloos, wat een apparaat! Zojuist, het kwijl van mijn toetsenbord moeten vegen om dit topic te kunnen starten.

http://www.1290superduker.com/cms/

:W :W Ik ben ff een nier verkopen

Ik ga een proefritje maken, volgas geven vanaf 1 t/m4 en dan binnen 5min terug bij de dealer zijn met mijn broek vol en met trillende beentjes naar huis gaan om vervolgens 2 dagen na te huilen.

Of een 690 voor iets meer pit O-)

Nee... dit is toch wel een vet apparaatje, wow.. :9~
Wellicht dat ooit de 690 ofwel een nieuwe vriend krijgt, of ingeruild gaat worden voor een cilinder extra en een paar cc's meer :+

Hopen dat KTM ooit ook met een kleine v-twin komt die in de gewone duke en SM(C) gegooid kan worden, cilinder inhoud wordt steeds groter en de regels in Nederland steeds strenger.
 
Laatst bewerkt:
Super gaaf ding! Houd hem al tijden in de gaten, zat vanmorgen om 10.00 uur F5 te spammen :+
Als ik de centen toch eens had.....
Ooit komt ie er zeker wel! _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan