KTM 300exc 2takt extreem versnellingsbak olie verbruik

Pachenko

Rookie
15 mei 2021
2
2
Beste ktm rijders ik zelf rij nu al reeds 2 jaar met een ktm 300 exc 2takt enduro van bouwjaar 2016 ik rij enkel amateuristisch tijdens de wintermaanden ik heb nu reeds 4000km gereden met 133 uren ik heb deze motor altijd perfect onderhouden een tijdje geleden merkte ik een enorme rook uitstoot op verlies in vermogen en algemeen slecht functionerende motor ik rook direct dat het om versnellingsbak olie gingen geen 2t olie,olie afgelaten weg rook en terug goed werkende motor ik heb nu de krukas dichting afstand bussen rubber O ring vervangen netje opgevuld met olie maar terug zelfde probleem mijn vraag aan jullie is langs waar kan er nog versnellingsbak olie naar mijn motor lopen ik verlies ongeveer 400 ml olie over een afstand van +- 15 km zelfs tijdens stationair draaiende motor zie ik onverbrande olie lekken uit mijn uitlaat Ik vrees dat de motor een volledige revisie nodig geeft maar ik vroeg mij af of iemand hier het zelfde al geeft mee gemaakt als ik.
 
Moeilijk leesbare post, lijkt op platte tekst. Maak het eerst wat leesbaarder, hoofdletters, leestekens, alinea, interpunctie, je snapt het wel.

En dan komen er ongetwijfeld reacties waar je mee verder kunt.

Je kan het.
 
Laatst bewerkt:
1621130137228.jpeg
 
@Pachenko

LEES nu zelf eens jouw eigen topic-start terug. (ik ben iig al bij het 3e woord afgehaakt)
Het is 1 grote woordenbrij waar zelfs iemand met studie Nederlands er niet uitkomt. En dan verwacht je ook nog een antwoord.......... :?
Wel netjes trouwens dat je na het laatste woord toch nog een punt hebt gezet. Je WEET 't dus wel!

Succes met het olieverbruik..........................🥴
 
Ik ga trouwens voor een lekkende keerring aan de kant van de aandrijving. Een tweetakt trekt het carter vacuum en zuigt zo een hoop olie naar binnen, dat vervolgens naar de verbrandingsruimte wordt geblazen en verbrandt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan