Ktm 350 SXF op kenteken

Voor de hobby bob kun je prima uit de voeten met enduro vering in het begin.
Paar kliks harder wellicht.

heb jarenlang met een enduro gecrossd maar was altijd behelpen vond ik,heb de enduro omgeruild voor een crosser op kenteken toen,wat een wereld van verschil,veel makkelijker en lichter met veel betere vering en de bak op de crossbaan was zoveel beter.ik deed een aantal ritten per jaar maar 80% was crossbaan,daarom had ik toch gekozen voor een crosser op kenteken.ging om een wr 450 vs yzf450 van yamaha,weet niet hoe groot het verschil is bij een ktm.ook had zon wr totaal geen "hit" zon ding versnelde wel maar niet zo als een crosser dat doet wat toch wel prettig was vlak voor een bult of dergelijke.
 
De bedoeling is om wat enduro ritten mee te pakken en afentoe op de zondag wat in de buurt.
Verder zitten er hier in de buurt wel wat mooie banen (berghem, den dungen enz) waar ik ook wil kunnen rijden. Eigenlijk een beetje hetzelfde als mxhissink

Als ik dit zo lees is het dan misschien verstandiger een exc te kopen en die ook op de baan te gebruiken.
ben beginnend crosser dus zo hard vlieg ik er toch niet overheen.
 
Laatst bewerkt:
Zou Jos Vugt ook een 2013 sxf 450 op een legaal kenteken kunnen krijgen? Dus niet op een 250 2 takt van 88 ofzo :+ (kan niks vinden over een type goedkeuring voor een sxf)
 
Tja, het makkelijkste is om het aan Jos vd Vugt te vragen, niet? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan