Op het vorige model had ik een PowerTronic, die ........ werken goed.
tzrider,
zou je misschien iets specifieker willen zijn?
Ik ben niet zozeer op zoek naar meer vermogen, maar wel naar een blok dat bij lage toeren wat gelijkmatiger draait.
En dan bedoel ik niet het specifieke ééncilinder stampen, maar wel het aan/uit-effect, het zgn "fahrrückeln" in de eerste en tweede versnelling bij constant gas en zeg, onder de 50 km/u.
Alvast bedankt!
Over het geluid:
de Kat is de 'boosdoener' als het om het dempen van het geluid gaat.
Daar is dus alleen iets aan te doen met rigoreuze ingrepen.
Maar de 390 met een Akrapoviç demper zonder dbkiller klinkt erg goed en zeker niet te hard.
Alleen, die dbkiller er uit halen is een lastige klus vanwege bijzonder harde popnagels die je er niet zomaar uitboort, maar waarvan je de kopjes weg moet slijpen.
Laat je niet op het verkeerde been zetten door filmpjes hierover op youtube, het is echt lastig.
Maar de beloning is er naar: stationair klinkt je 390 zonder dbkiller lekker donker en bij accelereren maakt-ie een lekkere Brôôôôôhhmmmm..............