Ktm 500 2-takt supermoto project

Het resultaat!!

full
 
Leuk om die mooie reactie's alweer te horen, maar de pijp moet inderdaad nog afgelast worden..

full
 
Qua uiterlijk is de Ktm ook nog lang niet klaar, en denk dat de ketting er met de juiste uiterlijk er best mag zijn..
maar we zullen het zien ;)

Zit er nog aan te denken om de Pro circuit te verwisselen met een Akrapovic.
maar zit nog in twijfel, wat vinden jullie?
 
Laatst bewerkt:
zon akrademper is wel een stuk lomper meteen, vind dit demper'tje' wel strak staan :) Verder geweldige motor al, ben benieuwd naar het verdere verloop!
 
zon akrademper is wel een stuk lomper meteen, vind dit demper'tje' wel strak staan :) Verder geweldige motor al, ben benieuwd naar het verdere verloop!

Het staat zeker wel strak zo, misschien word ie met een akra achter nog iets dikker?
vind het altijd super lijken bij een 4 takt.

Zat dan aan zoiets te denken..
Deze valt opzich nog mee qua grootte, ik vind een hexagonaal demper ook heel mooi, maar die zijn al een stuk groter en dikker.. ( misschien iets te inderdaad)

full
 
akra van een 250, moet ik even kijken wat de inwendige diameter is van de demperdoorlaat..

full
 
Het staat zeker wel strak zo, misschien word ie met een akra achter nog iets dikker?
vind het altijd super lijken bij een 4 takt.

Zat dan aan zoiets te denken..
Deze valt opzich nog mee qua grootte, ik vind een hexagonaal demper ook heel mooi, maar die zijn al een stuk groter en dikker.. ( misschien iets te inderdaad)

[afbeelding]

Nee!!!!!

Gewoon die pc houden 100.00x mooier
 
Inderdaad gewoon die Pro Circuit erop houden!

Ben benieuwd naar het laswerk en naar de pasvorm na het lassen. Verder ziet het er heerlijk uit! Goed bezig.
 
Vergeet het backing gas niet, ik heb vanmiddag 3 broodjes hamburger op dus dat komt goed morgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan