Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM 500, 450 of toch 350 (EXC)?

Grappig, bij mij was het juist andersom.ik had een KTM280 en als ik voluit in over die maisplakken reed, kwamen de 4T voorbij en schakelde nog een keer over!? Toen ik mijn 450EXC kocht kon ik dit daarna ook , koppel en tractie.
 
Mijn crf was n 4 takt. Hm cre f250r denk ik voluit. Ding moest ook wel echt vol open, en daar houden.. Dan was het net alsof de 250 op de modder klom en erover danste, waar de zwaardere motoren zich ingroeven en probeerden het veld om te ploegen.
 
Laatst bewerkt:
Voor wat het waard is: ik heb ook een 450, 530 en daarna een 500 gehad. Sinds 2 jaar een 350.
Met de 500's deed ik alles: crossbaan, offroad, extreme in het buitenland spanje, polen (men verklaarde mij voor gek dat ik met een logge 500 de red bull romaniacs ging rijden ).
350 is superfijn. Via andre motors is de mapping iets aangepast waardoor hij onderin een stuk feller is. Op de crossbaan reed ik direct gelijke tijden (met nog de langzame mapping) en al vlot sneller dan op de 500. Daarnaast is het (extreme) enduro werk fijner dan met zo'n zware machine. Tuurlijk, met offroad kom je rechtuit iets tekort ten opzichte van een 500, maar ja, hard rechtuit kan iedereen toch
Ik heb in ieder geval nooit vermogen gemist maar dat kan ook aan (het gebrek aan) mijn rijkwaliteiten liggen
Voor mij geen 500 meer
 

Ik weeg met kleding aan zo'n 65kg
 
A.s. offroad in Markelo zijn er ktm testmogelijkheden bij WPM motors stand.