ktm 525exc

en ja hoor hij zit er op bedankt he :Y
was ook tyd ook achteraf in m,n origineele schijf zaten gewoon scheuren
knap he O-)

zal binnen kort fototje posten *D
 
en ja hoor hij zit er op bedankt he :Y
was ook tyd ook achteraf in m,n origineele schijf zaten gewoon scheuren
knap he O-)

zal binnen kort fototje posten *D
Dat zijn geen scheuren, maar gatscharnieren. De originele schijf is een 'semi-zwevende' schijf.
 
heb vorige week net m,n 525 opgehaald met 6 zuiger klauw em met zo,n radiale rem hendel van ktm .nou dat remt echt beter dan m,n 640 met standaard remhendel en 4 zuiger klauw.ik weet m,n 525 is veel lichter maar toch.kicken man zo,n 525.
 
full

:+
 
Blijft mooi spul zo'n 525 :9~

Wat voor een banden heb je er nou opliggen dan? Echte slicks? welk merk en hebben ze goeie grip?
 
de bandjes die er om liggen zijm maxiss goldspeed soft hebben echt super grip setje kost 300 euro voorband blijft mooi geen rare slijtage of zo banden geven heel erg veel vertrouwen je rijd je steppen zo over het asfalt.met al dat wheelyen achterbandje gaat bij mij maar 1000 /1200 km mee maar je hebt wel veel lol.banden hebben een e-4 keurmerk ze mogen op straat gebruikt worden no problem.
 
ga echt niet met m,n 1 cil lange afstanden rijden.wel jammer want een meeting van allemaal supermoto,s is wel mooi natuurlijk.
 
ga echt niet met m,n 1 cil lange afstanden rijden.wel jammer want een meeting van allemaal supermoto,s is wel mooi natuurlijk.

Snelwagen en ik komen uit Zwolle en gaan ook echt niet naar Breda jagen met de motor. Alhoewel met Snel zijn LC4 zou dat wel kunnen...Maar met mijn 525 ga ik daar echt niet naartoe jagen. Wij gaan gewoon met de auto met een aanhangwagentje erachter.
Dat kan jij toch ook doen?
 
zou wel kunnen maar dan is het nog zo ver rijden.zijn er geen meetings hier in de buurt.heb een hekel om zo lang in de auto te zitten.
 
He een meting in het oosten van het land is dat niet wat. Wat mij betreft een keer naar route 67 net over de grens. Is altijd wat te kijken daar. Wie heeft er zin om een keer wat afte spreken daaro??
 
He een meting in het oosten van het land is dat niet wat. Wat mij betreft een keer naar route 67 net over de grens. Is altijd wat te kijken daar. Wie heeft er zin om een keer wat afte spreken daaro??

Net vorige week zondag een rit in Zwolle georganiseerd ;) Zwolle is ook een beetje het oosten O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan