Heren, ik ben op zoek naar een duke 690, maar omdat ik het 2012 model niet mooi vind, wil ik voor een ouder model gaan. M'n voorkeur gaat uit naar een 690 R, maar hoeft niet percé. Nu vraag ik me alleen af of er bepaalde mankementen zijn waar ik bij aankoop rekening mee moet houden. Zijn er terugroepacties vanuit KTM geweest; dus moet ik opletten of bepaalde onderdelen die garantiematig vervagen dienen te zijn? Verder vraag ik me af waarom in godsnaam 2ehands die dingen bijna niet te vinden zijn??
Die heb ik ook eens gezien. Woon zelf achter 't Haarlemmerplein.Ik heb nu al 2x een wit zwart/witte Duke gespot in Amsterdam met een Leovince demper eronder, originele kentekenplaathouder en de rijder droeg een witte ''cross-look'' helm. 1x gezien tegenover het Wester gasfabriek richting Haarlem en van het weekend op zondag in het centrum heen en weer rijdend.
Iemand van hier toevallig ?
Thanks voor de info. Dat verklaart indd waarom ik nergens een R tegen kom. 15 is niet veel.
Wat was de nieuwprijs van een 'oude' Duke 3? Ik zie overjarige modellen voor 8000 te koop staan terwijl het 2012 model 8500 moet kosten. Wassie voorheen duurder?
Dat is een flinke prijsverlaging dan voor de 2012De Duke III kostte €10.000,- toen hij net uitkwam, later €9.000,-. De laatste exemplaren gaan nu weg voor €8.500,- en voor de duidelijkheid, ze zijn nu niet meer nieuw leverbaar want ze zijn op. Beste maatje van mij heeft de laatste gekocht bij Verpalen in Krommenie waar de mijne ook vandaan komt
Dat is een flinke prijsverlaging dan voor de 2012
De Duke III kostte €10.000,- toen hij net uitkwam, later €9.000,-. De laatste exemplaren gaan nu weg voor €8.500,- en voor de duidelijkheid, ze zijn nu niet meer nieuw leverbaar want ze zijn op. Beste maatje van mij heeft de laatste gekocht bij Verpalen in Krommenie waar de mijne ook vandaan komt
En waarom de III duurder is dan de IV ?
De III heeft WP instelbare vering voor en achter (gehele vering gedeelte is van betere kwaliteit), Marchesini lichtgewicht gesmede velgen. Er waren nog wel wat zaken maar, die ken ik zo ff uit het hoofd niet.
Als je de III en IV van dichtbij gaat bekijken zie je dat de III veel strakker is afgewerkt en er veel meer dure spullen gebruikt zijn. De IV is voor het grotere publiek en vandaar de looks, die nu echt een naked toont. Het hele Supermotard is eruit bij het nieuwste model
Mail me maar effe naar 't adres in m'n profiel, inclusief een fotootje (ik weet wel hoe ze eruit zien, maar zie graag of iemand eraan heeft lopen 'kloten'),historie, prijs en waar te bezichtigen.
Woon zelf achter 't Haarlemmerplein.
Heren, ik ben op zoek naar een duke 690, maar omdat ik het 2012 model niet mooi vind, wil ik voor een ouder model gaan. M'n voorkeur gaat uit naar een 690 R, maar hoeft niet percé. Nu vraag ik me alleen af of er bepaalde mankementen zijn waar ik bij aankoop rekening mee moet houden. Zijn er terugroepacties vanuit KTM geweest; dus moet ik opletten of bepaalde onderdelen die garantiematig vervagen dienen te zijn? Verder vraag ik me af waarom in godsnaam 2ehands die dingen bijna niet te vinden zijn??
Ik zie je mail niet in je profiel, dus mail mij maar effe met een fotootje (ik ga niet een heel topic doorspitten) en de verkoop informatieIk overweeg om mijn te verkopen voor een lc8 ktm950 smr
Ik heb dubbelekuipset, akrapovic, jaar garantie, sliders, tattoo rims etc.
Foto's staan in topic 1 voor meer foto's of extra info kan je me mailen
Net 5000 km beurt gehad, staat nog bij de dealer ( vanwege de beurt)
Groet
Kazz
Ik overweeg om mijn te verkopen voor een lc8 ktm950 smr
Ik heb dubbelekuipset, akrapovic, jaar garantie, sliders, tattoo rims etc.
Foto's staan in topic 1 voor meer foto's of extra info kan je me mailen
Net 5000 km beurt gehad, staat nog bij de dealer ( vanwege de beurt)
Groet
Kazz
Zou je mij ook een mailtje willen sturen met foto('s) en de verkoopinformatie? Heb misschien ook wel interesse namelijk!
Wat is het voordeel van het kleinere tandwiel voor vraag ik me af?
Trekt een stuk sneller op en je kan wat lager in toeren rijden zonder al te snel bokken
Hendr1k gespot vanmiddag rond een uurtje of 13:00 op de Haarlemmerweg vanaf Haarlem richting AmsterdamJe stond bij een kruising en was als eerste weg maar, je stopte helaas al snel weer met gas geven Collega van me vind het ook een dikke brommert
Dat is geen geld.
Motorisch niks, slechts de "standaard" extra's: LeoVince uitlaat, handkappen en andere kentekenhouder.
Zit verder nog met iets geks eigenlijk, als ik in ze twee uitrol om bijvoorbeeld af te slaan maar moet toch nog even inhouden dus trek de koppeling in. Als ik dan weer gas wil geven (koppeling praktisch nog in, dat is het gekke) dan slaat ie vaak af. Enig idee wat dit kan zijn?
Had ik ook toen de goede mapping er nog niet op zat maar wel de LeoVince. Nu geen centje pijn meer met afslaan. Heb je de DB-killer er soms uit?
Dat is geen geld.
Motorisch niks, slechts de "standaard" extra's: LeoVince uitlaat, handkappen en andere kentekenhouder.
Zit verder nog met iets geks eigenlijk, als ik in ze twee uitrol om bijvoorbeeld af te slaan maar moet toch nog even inhouden dus trek de koppeling in. Als ik dan weer gas wil geven (koppeling praktisch nog in, dat is het gekke) dan slaat ie vaak af. Enig idee wat dit kan zijn?