Beste Duke rijders,
Sinds Nov in het bezit van een Duke 3 ( Oranje/Zwart ) bj 2011 aangekocht met 3400 km.
Ondertussen staat de klok op 4000km, SUPER DIK !!
Niet stil gezeten en al wat aanpassingen gedaan mede door hier stiekem mee te lezen
Oranje originele KTM handkappen - Velg randje geplakt ( oranje ) & Sinds gisteren een volledige Akrapovic gemonteerd ( via marktplaats verkregen ).
Nu zit ik er aan te denken om de akra mapping te laten inlezen en een K&N inleg filter te plaatsen.
Alleen ik lees ook stukken waarin word gezegd dat de mapping alleen van toepassing is als je de nokkenassen en de hele evo kit monteert ??
andere zeggen dat ze enkel een leo demper hebben met akra mapping.....
en is het nu ook waar dat met de mapping de Gear restrictie word weggeschreven op de 2e en 3e versnelling ?
Waar doe ik nu goed aan wel of geen akra mapping ?
Na het plaatsen van de pijp gisteravond direct een stuk gereden, ik moet wel zeggen dat de motor veel beter ademt en minder bokt onderin !
Veel vragen maar met jullie ervaring snel beantwoord !
Alvast bedankt.
TIP: aan de mensen die twijfelen, Koop een DUKE daar krijg je geen spijt van.