• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

KTM 690 Meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkbokhove

MF veteraan
Lid geworden
18 jun 2009
Waarderingsscore
181
De bedoeling is om een KTM 690 dag te organiseren, alle types dus *D
Hier kun je je ideeen en suggesties kwijt, de bedoeling is midden in het jaar midden in het land, we/ik staan overal voor open.

Voorlopige datum:

Zaterdag 19 juni bij v/d Valk in Vianen om 10.00 uur.

Laatst bewerkt:
Als we nou een macdonalds aan doen in een kleiner dorpje op een zondag..
Een dopje aan en rivier ofzo zodat er een mooie weg naar toe gaat. Een zondag omdat het dan lekker rustig is.

hoor ik route ijsseldijk??had voorstel gedaan van 19/20 juni wie heeft andere idee

hier de voorlopige deelnemers:

TukkerS
Lapswans
ant II
Ron-SM
Bokkie
JoRi

Ik heb het even opgezocht, het geografische middelpunt van Nederland is de " onze lieve vrouwetoren" in Amersfoort.
Dat zal dus de regio worden lijkt me, ideeën verder?
Ik weet dat Neliz een Mac voorstelde en das misschien niet verkeerd, laat je horen?

Laatst bewerkt:
Ik heb het even opgezocht, het geografische middelpunt van Nederland is de " onze lieve vrouwetoren" in Amersfoort.
Dat zal dus de regio worden lijkt me, ideeën verder?
Ik weet dat Neliz een Mac voorstelde en das misschien niet verkeerd, laat je horen?

Amersfoort klinkt niet slecht. Misschien kunnen we een KTM dealer in de buurt aan doen. In dit geval is een zondag niet makkelijk. Ook kunnen we misschien ergens naar toe waar we leuk kunnen rijden. (midland circuit)? Weet niet hoe die daar tegen aan kijken( al lijkt me dit vrij onmogelijk te regelen)

present :W

Omgeving Utrecht -> Gorinchem -> Tiel is ook alleen maar dijken. Weet wel een mooie route uit te zetten hier. Amersfoort is ook mooie omgeving, weet hier alleen de weg niet.

Omgeving Utrecht -> Gorinchem -> Tiel is ook alleen maar dijken.

Inderdaad.
Ik weet niet waar iedereen woonachtig is hier...?
we kunnen bijvoorbeeld in arnhem afspreken en dan via de dijk langs de rivier "de lek" richting wijk bij duustede, rhenen, nieuwegein naar schoonhoven ofzo.
Prachtige bochtenroute en vrij centraal..

Inderdaad.
Ik weet niet waar iedereen woonachtig is hier...?
we kunnen bijvoorbeeld in arnhem afspreken en dan via de dijk langs de rivier "de lek" richting wijk bij duustede, rhenen, nieuwegein naar schoonhoven ofzo.
Prachtige bochtenroute en vrij centraal..

Die bedoel ik

Ik woon in Amsterdam,

Arnhem is wel ver om over de snelweg naar toe re rijden..

Laatst bewerkt:
Zoals jullie merken is het nog niet makkelijk, er zijn mensen die al ver moeten rijden.
Als je dan ook nog een tocht rijdt kan het teveel worden.
Mooi dat er meegedacht wordt :Y

Volgens mij is de Mac in IJsselstein mooi centraal gelegen. Vanuit hier kan je alle kanten uitwijken via de dijken. Bijvoorbeeld schoonhoven -> meerkerk -> gorinchem -> tiel -> culemborg -> vianen. Dan doe je geen een "snelle weg" aan en alleen maar bochten en dijkjes. Denk dat Ron weet welke dijkjes dit zijn.

Zoals jullie merken is het nog niet makkelijk, er zijn mensen die al ver moeten rijden.
Als je dan ook nog een tocht rijdt kan het teveel worden.
Mooi dat er meegedacht wordt :Y

Nee je hebt gelijk, zo komen we er nooit uit.
Laten we dan om te beginnen een locatie uitzoeken waar we rustig kunnen babbelen, kwijlen en evt wat drinken.
Die tourtocht kunnen we altijd dan nog voor kijken.
Utrecht goed uitgangspunt?

Volgens mij is de Mac in IJsselstein mooi centraal gelegen. Vanuit hier kan je alle kanten uitwijken via de dijken. Bijvoorbeeld schoonhoven -> meerkerk -> gorinchem -> tiel -> culemborg -> vianen. Dan doe je geen een "snelle weg" aan en alleen maar bochten en dijkjes. Denk dat Ron weet welke dijkjes dit zijn.

Tip vanaf Nijmegen de dijk naar Tiel zo door Wijk bij Duurstede, Culemborg, Gorinchem, Tiel.
Meeten bij de Mac is altijd wel oppassen voor de Polizei.
Vorige x voor gereden bij een Gixxer meeting, ze hebben ons gevolgd (VR32 en een rode Honda Pacific) vanaf N'gein en gestopt bij Tiel. Achteraf waren ze wel oké er zaten een paar boefjes tussen en die zijn op hun gedrag aangesproken en iedereen kwam er vanaf zonder boete.

[Dode link verwijderd]

En een beetje sliden bij Meerkerk op een lege afgesloten parkeerplaats wordt door sommige buurtbewoners ook niet geaccepteerd. Wederom een toffe agent!

[Dode link verwijderd]

Een voorstel voor het circuit in Lelystad is natuurlijk ook mooi, centraal gelegen is het niet echt. Ik zal eens bellen wat daar mogelijk is?
Kom ik weer terug op het punt of een tocht rijden een goed idee is, afhankelijk van de lengte, afgezien van dat het leuk is *D

Circuit Lelystad is alleen op afspraak, met het circuit zelf of via de ANWB, en met instructeurs.
Is ook mooi maar dan krijg je een heel andere dag, dan moeten we eens een circuitdag plannen...
Ik ga nog voor Amersfoort/Utrecht.

Nee je hebt gelijk, zo komen we er nooit uit.
Laten we dan om te beginnen een locatie uitzoeken waar we rustig kunnen babbelen, kwijlen en evt wat drinken.
Die tourtocht kunnen we altijd dan nog voor kijken.
Utrecht goed uitgangspunt?

Utrecht klinkt goed

Mooi, dat zijn dus al 4 mensen die voor omgeving utrecht zijn.
JoRi
Neliz
Ron-SM
Bokkie

Al iemand over een datum nagedacht bij te waay?

Mooi, dat zijn dus al 4 mensen die voor omgeving utrecht zijn.
JoRi
Neliz
Ron-SM
Bokkie

Al iemand over een datum nagedacht bij te waay?

Dan heb je meteen nog een vraag te pakken, zaterdag of zondag?
Of zijn dat teveel variabelen...

Laatst bewerkt:
Ik was vergeten me op dit onderwerp te abonneren. zie nu dat de plannen alweer verder zijn. Ik wil er ook proberen bij te zijn. Moet uit Veldhoven komen, maar Utrecht of Arnhem is wel te doen....

Zaterdag 19 juni in Utrecht bij de parkeergarage van de Jaarbeurshallen.

Omgeving Utrecht vindt ik ook prima,maar afspreken buiten de stad lijkt mij beter (weet dus niet hoe snel je van de jaarbeurs op een tour-route zit?)Datum is mij ook okee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan