ik heb er ééntje zeg maar versneld afgeschreven....ja is goed
ga je dan een motor inruilen ofzo of heb je zo 10 ruggen liggen (ik niet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb er ééntje zeg maar versneld afgeschreven....ja is goed
ga je dan een motor inruilen ofzo of heb je zo 10 ruggen liggen (ik niet)
en wat de motorbladen schrijven op dit vlak neem ik al lang niet meer zo serieus... veel van de figuren komen van een pan european af en zijn wat 1 cilinders betreft heel weinig gewend.
ja die is kaalvraag me af of de onder-voorkant van het blok niet snel beschadigd.
lijkt op de foto's alsof het gewoon carter is en dat er helemaal geen bescherming voor het blok zit.
vooral steenslag enzo, of zit er wel wat en zie ik het niet (rot monitor hier)
vreselijk verhaal in een vreselijk blad.... tis dat ik het gratis via KTM kreeg...Inderdaad...kijk maar in de laatste Kickstart.
Weer zo'n tester die het niet snapt / kent / wil kennen.
och, op andere LC4's weinig last van gehad, maar misschien dat de carterbescherming van de enduro eronder komt.... ook handig mbt opbokken.vraag me af of de onder-voorkant van het blok niet snel beschadigd.
lijkt op de foto's alsof het gewoon carter is en dat er helemaal geen bescherming voor het blok zit.
vooral steenslag enzo, of zit er wel wat en zie ik het niet (rot monitor hier)
ik heb er ééntje zeg maar versneld afgeschreven....
je weet het hè.... als je één keer een mono hebt gehad....Dus je gaat weer van twee naar één?
waar heb je die 765.05.007.100 gezien?Weet iemand het verschil tussen de Titanium uitlaatbochten? In de power parts wordt aangegeven dat er twee versies zijn:
- 765.05.007.100 = waar 3 beschermplaatjes -evt. carbon- tot aan de voorbocht op kunnen en
- 765.05.907.000 = waar er maar 2 -zoals de standaard plaatjes- op kunnen ?
heeft niet echt met injectie te maken, dit zat ook op de oude LC4's en op de LC8's.Injectie lijkt mij meer een milieu-probleem (krappe afstelling om door de keuring heen te komen). Sommer heeft hier al een -niet legale- oplossing voor:
klopt, ik had dat later ook gelezen.... alleen voor die voorste heb je de 765.05.007.100 nodig. En of dat nou nodig is... standaard zit daar ook geen beschermingIn heb nog nergens een plaatje gezien van 765.05.007.100, maar volgens de gegevens bij de carbon plaatjes is er ook een Factory Header met dit nummer.
ik ook... die baja oplossing is fraaier.En toch vind ik het jammer. Zo'n mooie titanium uitlaat en dan allemaal kapjes erover.
KTM-NL zou vandaag of morgen meer weten.... ze stonden gepland voor eind februari, ik denk niet dat het nog erg lang duurt.Heeft iemand al iets gehoord wanneer de eerste SMC's geleverd worden bij de dealers?