KTM 690 SMC (-R) Deel 7 Broaaaper die broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat lijkt me meer op een montage foutje. De meeste mensen vergeten dat Xenon ontsteekt met hoogspanning. De isolatie van de bedrading slaat snel door.

Ik heb dit pas gemonteerd; Welcome to Cyclops Adventure Sports - Lighting Your Adventure - Lighting for Sport

Dan wil je geen Xenon meer..............

Zou zomaar kunnen maar ik hoor meer mensen erover.
Zon led lamp lijkt me idd ook wel wat wel vrij prijzig voor als je alleen de look wil :+

Zag trouwens net een SMC staan bij de werf( naast de Deen) in Medemblik, iemand van hier??
 
Een goeie Xenon is ook niet gratis.............

Het gaat me niet om de look's, meer irritanter licht moet ik hebben.

True True, haha oh jij heb altijd het liefst dat zoveel mogelijk mensen naar je flitsen? :+

vandaar dat mijn motor alleen grootlicht Xenon had
 
Hey Dukey! Tijd geleden.

Ik ben van een 990 SMR weer terug naar een ééncilinder.
Bevalt mij beter maar als je lange afstanden wilt maken zou ik voor een SMR of SMT gaan.
De SMC is schter het goedkoopst. ;)

Dat is idd al even geleden
Van alles geprobeerd ondertussen maar kom toch steeds bij een sm uit
Eens kijken of het van het weekend duidelijk word of het een grote of kleine gaat worden :]
 
ik heb zelf in de auto ook xenon niks op aan te merken..
echter heb ik al vaker bij motoren van bekende gezien dat xenon op de motor niet helemaal super werkt. -O- bijv bij me pa op het moment dat hij zijn motor op contact zet begint zijn lamp te knipperen..( niet zo goed voor de lamp) en bij een kennis van mij, als hij zijn contact aanzet dan gaat zijn xenon aan, op het moment dat hij zijn motor daadwerkelijk start heeft hij 50-50 kans dat zijn lamp weer uitgaat. zijn verklaring was omdat de startmotor teveel stroom zou trekken? :? maakt niet uit hij heeft er nu een schakelaar tussen zitten.

neemt niet weg dat dat persé aan het xenon moet liggen hoor.

Die dingen heb ik ook wel eens gezien ja, maar ik heb de mijne al bijna 4 jaar erin zitten en nog nooit problemen mee gehad.
 
Yo ik heb het echt super moeilijk met ergens in Europa dan ook maar een setje 690 Enduro velgen te vinden voor mn buddy zn SMC. Hebben we nodig als we op adventure reis gaan binnen 6 weken. Hebben er al een paar keer net naast gegrepen, is er hier iemand die me iets verder kan helpen? Setje Enduro velgen met schijven en alles eraan voor max 800 euro.
 
Yo ik heb het echt super moeilijk met ergens in Europa dan ook maar een setje 690 Enduro velgen te vinden voor mn buddy zn SMC. Hebben we nodig als we op adventure reis gaan binnen 6 weken. Hebben er al een paar keer net naast gegrepen, is er hier iemand die me iets verder kan helpen? Setje Enduro velgen met schijven en alles eraan voor max 800 euro.

Je bent net te laat. Van het weekend heeft een pool ze van mij gekocht.
 
Ik heb die van mij ook net eerder dit jaar verkocht....
Ik heb woensdag een KTM 500 EXC gehaald voor het offroad gebeuren😁👌🏻
 
Yo ik heb het echt super moeilijk met ergens in Europa dan ook maar een setje 690 Enduro velgen te vinden voor mn buddy zn SMC. Hebben we nodig als we op adventure reis gaan binnen 6 weken. Hebben er al een paar keer net naast gegrepen, is er hier iemand die me iets verder kan helpen? Setje Enduro velgen met schijven en alles eraan voor max 800 euro.

Heb je hier al gekeken?

www.kleinanzeigen.ebay.de
 
Yo ik heb het echt super moeilijk met ergens in Europa dan ook maar een setje 690 Enduro velgen te vinden voor mn buddy zn SMC. Hebben we nodig als we op adventure reis gaan binnen 6 weken. Hebben er al een paar keer net naast gegrepen, is er hier iemand die me iets verder kan helpen? Setje Enduro velgen met schijven en alles eraan voor max 800 euro.

Voorschijf van de Enduro is kleiner. Ik heb een 2e SMC schijf gekocht zodat ik niet steeds hoef te wisselen. Ook heb je custom spacers voor het voorwiel en de remschijf voor nodig. (wiel 2mm naar rechts, schijf 2mm naar links)
Ik heb ze laten maken met een CNC machine. Heb 3 setjes liggen, maar moet nog checken of het allemaal past :) Half augustus weet ik meer. Stuur evt PB als je geinteresseerd bent.
Overweeg ook een 14t voortandwiel. SMC vertanding is echt te lang icm die 18' achtervelg.
 
Yo ik heb het echt super moeilijk met ergens in Europa dan ook maar een setje 690 Enduro velgen te vinden voor mn buddy zn SMC. Hebben we nodig als we op adventure reis gaan binnen 6 weken. Hebben er al een paar keer net naast gegrepen, is er hier iemand die me iets verder kan helpen? Setje Enduro velgen met schijven en alles eraan voor max 800 euro.
heb nog een set staan voor een 530
 
Heb je hier al gekeken?

www.kleinanzeigen.ebay.de

Ja. Die kerels antwoorden niet, of hebben geen zin om te versturen naar mij -O-

Voorschijf van de Enduro is kleiner. Ik heb een 2e SMC schijf gekocht zodat ik niet steeds hoef te wisselen. Ook heb je custom spacers voor het voorwiel en de remschijf voor nodig. (wiel 2mm naar rechts, schijf 2mm naar links)
Ik heb ze laten maken met een CNC machine. Heb 3 setjes liggen, maar moet nog checken of het allemaal past :) Half augustus weet ik meer. Stuur evt PB als je geinteresseerd bent.
Overweeg ook een 14t voortandwiel. SMC vertanding is echt te lang icm die 18' achtervelg.

Hm interessant, ik dacht dat je gewoon spacers kon hergebruiken? Wiel opzij kan je ook met spaken doen, en schijf kan gedaan worden door de klauw te spacen (moet ik ook doen op mn Xmoto)) zou ik denken?

En jammer dat er hier een paar ze al verkocht hebben. Echt anybody die er heeft en wil verkopen: laat maar weten.
 
Hm interessant, ik dacht dat je gewoon spacers kon hergebruiken? Wiel opzij kan je ook met spaken doen, en schijf kan gedaan worden door de klauw te spacen (moet ik ook doen op mn Xmoto)) zou ik denken?

Je kunt alles origineel laten en de SMC spacers gebruiken. Je spaken raken dan de klauw en dat zou je inderdaad misschien kunnen aanpassen door de spaken anders te stellen. Dan zit je wel met een erg kleine marge. Ik wilde minimaal 1.5mm speling hebben ivm buiging vd spaken etc, vandaar dat ik 'all the way' gegaan ben met custom spacers :)
En de klauw is radiaal gemonteerd he..
 
|( |( |( Tank ik m net vol zie ik aan de linkerzijde keihard benzine druppen.. Wat ik nu aan de hand heb, eerder bij het verwijderen van de dolgedraaide moer & bout van achterste grijphendels op het achterspatbord toch niet een gaatje gemaakt in de tank '( (boormachine totdat al smeltend loskwam-methode)

Als ik het goed zie gaat het om een gaatje van 2MM.. Hoe kan ik dit best oplossen?

23u1mk2.jpg
 
|( |( |( Tank ik m net vol zie ik aan de linkerzijde keihard benzine druppen.. Wat ik nu aan de hand heb, eerder bij het verwijderen van de dolgedraaide moer & bout van achterste grijphendels op het achterspatbord toch niet een gaatje gemaakt in de tank '( (boormachine totdat al smeltend loskwam-methode)

Als ik het goed zie gaat het om een gaatje van 2MM.. Hoe kan ik dit best oplossen?

[afbeelding]

Beetje kit erin smeren........dicht smelten met soldeerbout...........
 
Waarom prutsen als het ook netjes kan
Tank leeg halen en naar een bedrijfje rijden waar ze kunnen plastic lassen.
Dan kun je er misschien meteen een nieuw moertje in laten zetten.
Dan is het weer als nieuw
 
Ik heb nog wel een zgan tank te koop voor je van een 2013.
150 euro is die de jouwe een nieuwe gaat over de 1000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan