Ikke!! Heb een SMC en een Enduro.
En hoe bevalt die enduro dan...betrouwbaar? Zelfde onderhoud als de supermotard? Of na x-aantal draaiuren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ikke!! Heb een SMC en een Enduro.
En hoe bevalt die enduro dan...betrouwbaar? Zelfde onderhoud als de supermotard? Of na x-aantal draaiuren?
En hoe bevalt die enduro dan...betrouwbaar? Zelfde onderhoud als de supermotard? Of na x-aantal draaiuren?
Met een Enduro rij je anders als met een SMC. Dus of je dat helemaal kan vergelijken?
Op de veerring, vork, voor-rem en de wielen na zijn ze gelijk.
Gewoon goed en betrouwbaar.
Niet in slaap vallen jongens.
Paar weken terug de klepspeling gecontroleerd. stonden nog helemaal goed . gelijk verse olie er in gedaan. nu alleen het benzinefiltertje nog vervangen en van de winter op zoek naar een nieuw achterbandje en we zijn weer gesteld.
Als nu de tank leeg is haal ik hem helemaal uit elkaar voor een grondige inspectiebeurt en gelijk alles goed schoon te maken en te herstellen.
zat eerst nog te twijfelen of ik hem zou inruilen voor een MT09, maar ik heb besloten om hem te houden. Na een proefritje op de MT09 ben ik er achter gekomen dat een SMC toch meer mijn ding is.
[afbeelding]
gr, Look.
Blijft toch apart zo'n KTM...vooral de 690 en 990 modellen...heel eigenzinnig en met weinig te vergelijken...
zo maar ff een leuk plaatje.
gr, Look.
Inderdaad Tok. Zit te wachten wanneer de Scalpel op de markt komt.
Niet in slaap vallen jongens.
Paar weken terug de klepspeling gecontroleerd. stonden nog helemaal goed . gelijk verse olie er in gedaan. nu alleen het benzinefiltertje nog vervangen en van de winter op zoek naar een nieuw achterbandje en we zijn weer gesteld.
Als nu de tank leeg is haal ik hem helemaal uit elkaar voor een grondige inspectiebeurt en gelijk alles goed schoon te maken en te herstellen.
zat eerst nog te twijfelen of ik hem zou inruilen voor een MT09, maar ik heb besloten om hem te houden. Na een proefritje op de MT09 ben ik er achter gekomen dat een SMC toch meer mijn ding is.
[afbeelding]
zo maar ff een leuk plaatje.
gr, Look.
ik wil van de winter het benzine filter ook vervangen. ik heb er nu bijna 20.000 km op staan dus dan is het benzine filter redelijk smerig als ik de verhalen/foto's mag geloven.
nu hoorde ik iemand over dat er een knaken lager ( wat origineel eigenlijk helemaal geen lager is maar gewoon een bus ) in zit en dat er een speciale verbeterde kit voor is.
deze: https://ktmtwins.com/products/factory-690-shift-kit. de originele bus lubbert uit zei hij
iemand dit probleem ook weleens ondervonden of deze kit geïnstalleerd?
Dit is gewoon een veer van een 950 of een 990..... Werkt goed.
Filter (-s) gewoon minimaal om de 5000 Km vervangen.
Mijn eerste filter vervangen bij 3500 Km, was Vuil.
Na 6000 Km Spanje/Marokko, kon je er helemaal soep van trekken.........
Incl. het filtertje in de snelkoppeling
Tís 10 minuten werk.....
Dat is raar dan, bij m'n 2009, 2014 en 2016 wel een kogellager.
Allemaal nieuw gekocht.
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om de EVO2 onderdelen los te kopen (op de nokkenas na)? Het luchtfilter is los te bestellen. Accu-bak kan via Ebay, maar de rest kan ik niet vinden...
En is het nodig om een custom map erop te laten zetten met het K&N Pod filter? Ik lees echt positieve berichten over het luchtfilter (met EVO mapping), maar iemand die ik ken, raadt het juist af omdat de motor dan zéér arm gaat lopen en blok het misschien niet aankan... ik vind het een beetje een dubieus verhaal van hem. Ook zou het luchtfilter direct zijn blootgesteld aan water, maar dat valt wel mee volgens mij. Rijden in de regen gebeurt toch niet en met schoonmaken kan er altijd wat worden geregeld.
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om de EVO2 onderdelen los te kopen (op de nokkenas na)? Het luchtfilter is los te bestellen. Accu-bak kan via Ebay, maar de rest kan ik niet vinden...
En is het nodig om een custom map erop te laten zetten met het K&N Pod filter? Ik lees echt positieve berichten over het luchtfilter (met EVO mapping), maar iemand die ik ken, raadt het juist af omdat de motor dan zéér arm gaat lopen en blok het misschien niet aankan... ik vind het een beetje een dubieus verhaal van hem. Ook zou het luchtfilter direct zijn blootgesteld aan water, maar dat valt wel mee volgens mij. Rijden in de regen gebeurt toch niet en met schoonmaken kan er altijd wat worden geregeld.