KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Yes, remt goed genoeg in combinatie met de standaard 300 schijf van de enduro
Ik rij met dezelfde combinatie, alleen dan met de ktm 690 enduro van 2010. Ben er erg enthousiast over, met deze combi heb je een motor waar je eigenlijk alles mee kunt. Helaas vorig jaar niet 1x de noppenbanden onder gehad'(
 
Ik rij met dezelfde combinatie, alleen dan met de ktm 690 enduro van 2010. Ben er erg enthousiast over, met deze combi heb je een motor waar je eigenlijk alles mee kunt. Helaas vorig jaar niet 1x de noppenbanden onder gehad'(
Hier hetzelfde, de tet nog een stuk gereden.
Had ik niet eens de wielen voor hoeven te veranderen. Alle mooie stukken offroad die er waren in Nederland verdwijnen langzaam door de populariteit
 
Ik denk opnieuw om de conti sport attack sm vooraan te leggen en de Bridgestone s21 achteraan. Had ik ook op m’n 2017 en dat was goed qua grip en slijtage
 
Ik denk opnieuw om de conti sport attack sm vooraan te leggen en de Bridgestone s21 achteraan. Had ik ook op m’n 2017 en dat was goed qua grip en slijtage
Het schijnt dat je met de S22 nog meer kilometers kunt maken. Deze heb ik onder m'n gsx-r, ben er zeer tevreden over.
1678864118193.png
1678864133327.png
 
Laatste ritje deze week gedaan en ff een wandelaar voor de kar gespannen...

De nieuwe ketting + tandwielen zijn onderweg naar mij en worden normaal gezien begin volgende week gemonteerd!
Het was redelijk nodig :) .


BOSS IT!
IMG20230321142431 (2).jpg

:]
 
Voor het eerst met de nieuwe schakelster en arm gereden. Hij voelt wel tref zekerder. Had stille hoop dat hij ook wat soepeler zou schakelen. Dit is alleen het geval van de 1 naar de 2. Ben niet ontevreden, het voelt allemaal wat degelijker.
 
Ik heb een Radegarage storagebox en bijbehorende luchtfilterconstructie. Ik merk telkens dat na bijv. tanken de motor niet wil starten. Na een paar minuten afkoelen komt ie weer als normaal tot leven.
Ik vraag me af hoe dat kan. Iemand bekend mee?
Heteluchtsensor die blokkeert?
 
Ik heb een Radegarage storagebox en bijbehorende luchtfilterconstructie. Ik merk telkens dat na bijv. tanken de motor niet wil starten. Na een paar minuten afkoelen komt ie weer als normaal tot leven.
Ik vraag me af hoe dat kan. Iemand bekend mee?
Heteluchtsensor die blokkeert?
Ik had de radegarage kit met tank danwel, op een 701 '19 en dat fenomeen herken ik niet. Weet je zeker dat je de sensor en alles goed aangesloten hebt?
 
Is die sensor niet vet geslagen die normaal in de airbox hangt.
Die hangt bij Rade toch buiten de unit?
 
Ik heb hen zo gemonteerd. Paste precies op deze plek. Heb de sensor gevoeld, maar voelt droog.
 

Bijlagen

  • 20230327_211927.jpg
    20230327_211927.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 14
Wat me wel opviel bij de installatie is dat bij het verwijderen van de originele luchtbox er 2 slang uit de box komen en op 2 plekken worden gemonteerd (1tje links van frame en 1 rechts van frame). Bij de kit is maar 1 slang geleverd en die paste het best op de rechter aansluiting. Vraag me af of daar ook een bron van het probleem kan zijn. Net nog geprobeerd de slang op de linker aansluiting te passen, moet net lukken als ik hem nog iets warmer krijg.
 
Wat me wel opviel bij de installatie is dat bij het verwijderen van de originele luchtbox er 2 slang uit de box komen en op 2 plekken worden gemonteerd (1tje links van frame en 1 rechts van frame). Bij de kit is maar 1 slang geleverd en die paste het best op de rechter aansluiting. Vraag me af of daar ook een bron van het probleem kan zijn. Net nog geprobeerd de slang op de linker aansluiting te passen, moet net lukken als ik hem nog iets warmer krijg.
Je weet dat 1 slang voor je carter ontluchting is en de andere voor je sas systeem?
Normaal gesproken levert rade garage 1 lange slang + een t stuk zodat je dit zelf op maat kan knippen
 
Nee, wist ik niet. Had toenstraks radegarage al wel gemaild, maar verwacht niet direct een reactie. Onderdeel zit er niet bij, ook niet zichtbaar op hun website bij 'wat er in het pakket zit'.
Sta nu toevallig wel bij een motorzaak om die slangen te regelen.
Ben benieuwd of dit het probleem van niet starten bij een warm blok oplost.
 
Nee, wist ik niet. Had toenstraks radegarage al wel gemaild, maar verwacht niet direct een reactie. Onderdeel zit er niet bij, ook niet zichtbaar op hun website bij 'wat er in het pakket zit'.
Sta nu toevallig wel bij een motorzaak om die slangen te regelen.
Ben benieuwd of dit het probleem van niet starten bij een warm blok oplost.
Hier in het filmpje de uitleg hoe je het aan moet sluiten. Vanaf 8:40 de uitleg met het T-stuk. Ik heb zelf ook geen problemen met starten met deze setup.
 
Inmiddels dezelfde setup zoals in de film. Een stuk gereden daarna, maar daarna nog altijd startproblemen.

Wat wellicht ook nuttig kan zijn, is dat ik na de installatie van de box ook een stage3 (brandstof en ontsteking) heb laten afstellen op de bank.
Vraag me dan af of dat er iets mee te maken kan hebben...
 
Terug
Bovenaan Onderaan