Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit een beetje in twijfel, mijne heeft wat krasjes van een valletje. Ik had je vandaag benaderd via marktplaats met de vraag over het 2010 modelIemand nog een dempertje nodig?
≥ Leovince One Evo Inox demper met kat KTM 690 Husqvarna 701 — Onderdelen | Merk-onafhankelijk — Marktplaats
Past deze ook onder 2017 model maar dan de smc-rIemand nog een dempertje nodig?
≥ Leovince One Evo Inox demper met kat KTM 690 Husqvarna 701 — Onderdelen | Merk-onafhankelijk — Marktplaats
Nee hoor, maar wilde liever niet mn advertentie op MP hebben met: hier staat een 690 in een schuur.Je motor nu al weer verkocht?
sind kort aan het denken voor een supermotard/enduro straat legaal, aan te schaffen IPV de naked die ik nu heb.Nee hoor, maar wilde liever niet mn advertentie op MP hebben met: hier staat een 690 in een schuur.
Die 690 gaat nog láng niet weg. Veel te blij met dat domme ding.
- zijn KTM motoren minder betrouwbaar?sind kort aan het denken voor een supermotard/enduro straat legaal, aan te schaffen IPV de naked die ik nu heb.
nu vind ik veel over Husky en KTM (ook gasgas) dat hun goeie supermotards/ straat legale enduro's hebben.
mag ik vragen hoe u staat tegenover KTM / husky / gasgas? ik had gehoord en gelezen dat deze merken niet zo betrouwbaar zijn als de japanse merken. En als ik investeer in een bike houd ik toch ook wel rekening met de betrouwbaarheid.
btw: is het mogelijk om bijvoorbeeld een yamaha Yzf450 straat legaal te maken in belgië?
greets !
Beste,- zijn KTM motoren minder betrouwbaar?
Ja en nee, KTM heeft de credo Ready To Race. En dat houden ze ook aan. Gebruiken hogere compressie, meer toeren en meer vermogen uit een hetzelfde hoeveelheid CC
Kijk maar naar een XT 660 en de 701 beide +- 650 ish CC echter komt er bij de KTM 70 pk uit en een xt660 iets van 46?
Dat de ktm dan meer onderhoud nodig heeft klinkt wel logisch.
KTM levert ook over het algemeen een veel lichtere motoren dan hun concurrenten, daar aan zitten concessies.
Waar je het nu over hebt is niet eens een enduro, maar een crossmotor.
Enduro en crossmotoren verschillen niet heel veel qua betrouwbaarheid, het zijn allemaal uren motoren.
Ofwel 4 rij uren olie wissel. rond de 40 uur een zuiger wissel. (701 is olie wissel iedere 10k km)
Enduro's zijn wat rustiger, leveren ook iets minder vermogen; olie wissel rond de 10 uur en zuigers rond de 200.
Deze motoren zijn niet gemaakt om lekker mee over de weg te rijden. Hard zadel, nerveus rijgedrag en ook geen cush hub.
Of je in Belgie een crossmotor op kenteken krijgt weet ik niet.
In Nederland is het, het geld en tijd niet waard. Bent beter af met een enduro.
Als je de zoekfunctie had gebruikt had je al deze dingen trouwens kunnen vinden
Zit dan in Duitsland met een ploegje. Anders wel een leuk idee! Doen ze dit vaker? Wordt het niet wat een bende op z'n klein circuit?Zijn er nog mensen geïnteresseerd in een vrij rijden dag?? Mischien leuk om daar te meeten met wat smc-rijders. Ik wil graag gaan maar vraag me af of er ook een db limiet is. Ik rijd met akra en open luchtfilter.
Vrij rijden - motoracademy.nl
Ahhh jammer! ik heb geen idee of dit vaker word georganiseerd... maar er zijn nog 97 plekken over volgens de website. dat moet genoeg zijn toch? het is een beetje kortdag idd maar kwam er pas gister achter dat dit is. Dit is de ideale plek om ff te meeten. Wil niet de enige smc zijn daarZit dan in Duitsland met een ploegje. Anders wel een leuk idee! Doen ze dit vaker? Wordt het niet wat een bende op z'n klein circuit?
ik had in het verleden een RU51 powerfilter op mijn 701 en hier geen last van. Heb het idee dat het van de originele luchtfilterbak komt. dit is echt niet te doen zo. Weet iemand zo of de RU51 k&n past op de smc 2020?Elk open luchtfilter geeft herrie, enkel origineel is stil.
Gewoon even contact opnemen over de db limiet.