KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner
Werkt het best in combinatie met:
Maar als looks niet belangrijk is kan je ook gaan voor:
Informatie:
Na zeven succesvolle delen, hier deel acht over de machtige tweecilinder LC8 motoren van KTM. Alles wat hier niet in staat kan je terugvinden in de eerdere delen.
De LC8 komt in 2 uitvoeringen, namelijk een asfalt en een offroad versie.
Beide versies hebben weer sub modellen die meer of minder comfort bieden.
En in de loop der jaren is het motorblok ook wat uitgeboord.
De LC8 motoren
In het beginne schiep KTM de 950 modellen en dit was goed.
Door milieu restricties moest KTM wel met injectie motoren komen.
Om dit te compenseren werd het motorblok wat uitgeboord
In antwoord op de te populaire BMW hokken kwam KTM met de overtreffende trap.
ik heb dit weekend trouwens die koffers er eens afgehaald tijdens het wassen.. viel me op dat die bakken toch redelijk zwaar zijn. volgende keer eens gaan rijden zonder.
uiteindelijk met zekerheid gevonden hoeveel ringen er onder de veer van een 2012 smt moeten steken.
hangt er van af wie aan de montage staat hoeveel ringen je er onder krijgt blijkbaar. Burgerking eentje en Jabba twee zoals bij mijn smt.
op volgende foto is het duidelijk