Hoe oud is hij dan?
WA+ zit daar diefstal bij?
Ik had in 2008 ook pech.
1 jr en 5 dgn oud , die 5 dgn was het verschil tussen nieuw waarde en dagwaarde.
Koste me een 4000€
Das veel geld om op een geweldige motor , in een jaar te laten vallen.
(zeker, omdat ik echt niet van plan was om in te ruilen)
Aan de ander kant heb je onlangs ook de inruil waarde vernomen.
Zo kan je inschatten wat je ervoor terug zal gaan krijgen.
Mits ze het uitkeren.
En als hij niet meer tegen nieuwwaarde verzekerd is zal de prijs je echt tegen vallen.
Zeker omdat ze nu nog LC8 2009 modellen aan het verkopen zijn voor 10.500€.
Dat helpt je niet met de vervangwaarde.
Gr.Dick
Is makkelijk te doen, wel ff olietank legen in schone bak of motor op rechterkant leggen. 2 banjoboutjes losdraaien, nieuwe pijpje en 4 koperring weer monteren, olie teruggieten of motor weer rechtop zetten (doorhalen wat niet van toepassing is). Duur is het niet.Gisteren mijn 950 supermoto voor t eerst weer aangeslingerd..accu leeg/stuk...geen druppellader...dom ik weet t, maar goed met startkabels liep hij weer en flink genoten van akra geluid....en toen bij terugzetten in de garage zag ik wat druppels olie...bij nadere inspectie bleek in t slangetje waar je oliepeil kan aflezen 2 kleine scheurtjes te zitten.
Balen dus. Is dit makkelijk zelf te vervangen? Wat kost slangetje? Neem aan dat ik ff bij dealer moet gaan kijken? Iemand dit al gehad?
Die doet het dan ook nietWeet iemand wat er met je alarm/startonderbreker gebeurd, als je accu leeg is?
Ik heb een ktm alarm erop.
Ik zou sowieso niet "zomaar wat gaan draaien"Thanks, ik ben er ook heel blij mee!!
Het voordeel van de KTM is dat je standaard settings mee krijgt, dus zomaar wat draaien aan de schroefjes is niet meer nodig.
Leuk dat er meer de overstap hebben gemaakt van een SV1000 naar een KTM.
denk dat die duke 640 mijn duke is!
die is 2 weken geleden gestolen!
Heb je geen recht op vervangend vervoer van de verzekering uit dan?update :
eerst verzekering afwachten. ben nu alle bonnetjes aan het regelen bij brouwer en reivilo. ben verzekerd voor 12,500 en heb bonnen van nog eens 800 aan goodies e.d.
hoe meer ik terug krijg hoe beter.
Bel morgen met reivilo, kijken of hij een leenmotor heeft.
anders koop ik voor de tussentijd een oude XT600 ofzo.
moet minstens 30 dagen wachten op geld.
Afhankelijk van de hoeveelheid geld koop ik dan een 990smr of een 950 smr
Dat is een verkooplijst, geen diefstallijst
foutje moet kunnen.Dat is een verkooplijst, geen diefstallijst
update :
eerst verzekering afwachten. ben nu alle bonnetjes aan het regelen bij brouwer en reivilo. ben verzekerd voor 12,500 en heb bonnen van nog eens 800 aan goodies e.d.
hoe meer ik terug krijg hoe beter.
Bel morgen met reivilo, kijken of hij een leenmotor heeft.
anders koop ik voor de tussentijd een oude XT600 ofzo.
moet minstens 30 dagen wachten op geld.
Afhankelijk van de hoeveelheid geld koop ik dan een 990smr of een 950 smr
EDIT: - eerst vragen en dan de zoekfunctie gebruiken...-
ik geloof dat de ervaringen dus best positief zijn.
Blijf ik nog wel steeds nieuwsgiering naar alternatieven..
-------------------------------
Vraagje, heeft iemand hier ervaring met deze tassen?:
Het gaat om de zijtassen. Dat bakbeest van een tanktas lijkt me niet prettig.
Ik wil dit jaar wat meer tripjes gaan maken, dus ben me aan het oriënteren. Mochten jullie suggesties voor alternatieven hebben, hou ik me natuurlijk ook aanbevolen
[afbeelding]
ps. heerlijk die regen!Weg met de pekel!
Dat is inderdaard ook een mooi tassie!
Nadeel van de zijtassen vind ik dat je dat rek erbij moet kopen, wat het toch wel wat kostbaar maakt voor een paar tripjes per jaar.. Maar ja, als het eenmaal zit is het wel een mooi optieik puzzel nog even verder...
Die €70 is dat bij de KTM dealer of ergens op internet geshopt?
(blijft toch raar dat KTM zelf geen prijzen vermeld bij de powerparts)