KTM 990 SM en meer LC8 deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
tsjeezus Zen waar is ie gestolen ?
en je wou toch wat anders als je geld van de verzekering krijgt maakt het toch niet veel uit volgens mij.
suc6 met afhandelen.
 
Wie heeft er eigenlijk ervaring met een gelzadel op de 950smr?

Ik krijg bij lange ritten (150km+) echt pijn aan me reet. Ik MTB ook vrij veel dus ik moet toch wel iets gewend zijn. Het lange zadel is wel funest voor je reet, omdat je er met elke bil maar voor de helft op zit zeg maar.. Ben benieuwd of een gelzadel voor iemand met hetzelfde probleem verbetering heeft gebracht?Dat is best wel een mooi setje :)
Gelzadel op de 950 geeft niet zo heel veel verlichting, heb ik in de wandelgangen vernomen, plus het feit dat je bij een SMR die oranje streep kwijt bent, wat mijn inziens gewoon lelijk is.
De meeste pijn komt van je ondergoed dat gaat glijden onder je pak en na verloop van tijd gaat plakken, een wielrenners onderbroek(zeem) werkt hiertegen het beste.
 
yessss reivilo is weer een super.. morgen een leen TRX ophalen. relaxed!
 
img0921mm.jpg


Dan hier ook maar even posen met me nieuwe helm
Morgen ophalen bij de pinstriper

( koop dan gewoon gelijk een ktm helm kut )
 
[afbeelding]

inderdaad raar........ ook ik zit liever 3 uur op mijn beenharde mtb zadel dan 2 uur op mijn ktm zadel. :?

ps. morgen de dealer maar eens vragen naar die aanbiedingssetjes.

Ah gelukkig, het ligt dus niet aan mij :)



Gelzadel op de 950 geeft niet zo heel veel verlichting, heb ik in de wandelgangen vernomen, plus het feit dat je bij een SMR die oranje streep kwijt bent, wat mijn inziens gewoon lelijk is.
De meeste pijn komt van je ondergoed dat gaat glijden onder je pak en na verloop van tijd gaat plakken, een wielrenners onderbroek(zeem) werkt hiertegen het beste.

Daar heb ik er nog genoeg van liggen, dat gaan we dan maar eens proberen.. thanx!
 
Vandaag kijken naar een 2de hands 990 SM bij een dealer, even praten over de inruil, zal wel lastig worden aangezien mijn huidige motor dezelfde waarde ongeveer heeft als een 990 SM waardoor de inruil voor mij erg ongunstig is. Hoop dat het mee gaat vallen O-)
 
Laatst bewerkt:
Gelzadel op de 950 geeft niet zo heel veel verlichting, heb ik in de wandelgangen vernomen, plus het feit dat je bij een SMR die oranje streep kwijt bent, wat mijn inziens gewoon lelijk is.
De meeste pijn komt van je ondergoed dat gaat glijden onder je pak en na verloop van tijd gaat plakken, een wielrenners onderbroek(zeem) werkt hiertegen het beste.


Weet iemand hier of de 'gewone' SM-zadels en de SMR-zadels uitwisselbaar zijn? Heb een SMR-zadeltje te koop en heb die vraag gekregen ;)
 
Vandaag kijken naar een 2de hands 990 SM bij een dealer, even praten over de inruil, zal wel lastig worden aangezien mijn huidige motor dezelfde waarde ongeveer heeft als een 990 SM waardoor de inruil voor mij erg ongunstig is. Hoop dat het mee gaat vallen O-)

Ik hoop het ook voor je dat de dealer coulant is.
Maar bedoel je met gelijk van waarde??
Jou huidige motor is toch een Fazer?
Je kan de waarde van een 990SM toch niet vergelijken met die van een Yammerma FZ1
_O-
 
Laatst bewerkt:
Zozo de eerste km versleten op m'n nieuwe bike.. Wat wel direct eruit springt is het aan uit reatie van gas allejezus man! Alsof iemand om de paar seconden in m'n rug zit te trappen (k rijd veel binnendoor weggetjes)

maaarr...

Wat een lekkerding ist het }) jeetje rijdt echt helemaal super voor de rest, alleen die banden geven me niet veel vertrouwen met dit natte weer..
*O* *O* *O* *O*
 
, alleen die banden geven me niet veel vertrouwen met dit natte weer..
*O* *O* *O* *O*

Wat ligt er nu op dan?
Die super corsa toch niet?
Die zijn niet echt geschikt voor dit weer.
Alleen bij boven 14gr of zo ,heb je daar wat grip mee.
Maar dan ook alleen als ze warm zijn.
Wat ook helpt is , een paar x e voor je gaat rijden
ze met een in benzine gedrenkt doekje even afnemen.

Velen hebben ze intussen al omgewisseld en via Ebay verkocht.
Kijk anders maar eens even op ktmforum.eu

Blijft een schitterende fiets .
Aan uit went vanzelf.
Pas met deze temperaturen wel op in de bochten,
met (te)vlug gas opdendraaien.

Greatz Dick
 
@ dick,
hoe zit het met de eiffel meeting dit jaar.
Kende ik mene taske al inpakken? :?


Heb je geen Hyves?
Zal de mail van Caz even doorsturen.
Ben er nog niet uit.
Weer naar de Eiffel pfffffff. :X
Weer rondjes rijden achter een GPS aan.
Geen uitdagende binnendoor paadjes.
Niet stoppen ,waar we de SM op zijn mooist ,in een kodak kunnen zetten.
Lange pauzes en optijd terug naar het hotel.
Dat is leuk met het vrouwtje. _O-

Ik bedoel waar is het avontuur. |(
Onze motoren vragen om avontuur, heerlijk rijden zonder grenzen en doel. :Y

Anders misschien in het najaar ,dat ik dan nog es meega met de Eifelboys.
Om het seizoen rustig af te sluiten.

Als huis van vriendin verkocht is en/of er blijven nog wat centjes over,
wil ik toch graag richting Alpen oid.

Met al die LC8 rijders hier, moet er toch ook wat te organiseren zijn. :?

Greatz Dick
 
Jah ik heb de stndaart banden er gewoon op die super corsas.. Maar ik rij heel rustig hoor.. En dan heb je ook nog eens die bandenzooi die je er in d eerste 100km af rijdt tog?? Wat voor banden raad u aan??
Thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan