KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gast ken jij alle ktm rijders?? Koop nou ook gewoon zon ding!!! :W

Dacht even dat jij het was, maar jij hebt geen topkoffer :W
Hij zou wel gedacht hebben een vent in een legging :X die gespot naar me roept _O-
Was even m'n kerstkilo's aan het verbranden *:)
 
Heren en misschien dames,
Ik heb nog voor weinig een nwe KTM topkoffer over.
Let op het gaat alleen om de koffer!
Bevestigingsplaat e.d. zitten er niet bij.

Mvg. Dick
full
 
Heren en misschien dames,
Ik heb nog voor weinig een nwe KTM topkoffer over.
Let op het gaat alleen om de koffer!
Bevestigingsplaat e.d. zitten er niet bij.

Mvg. Dick [afbeelding]

Neem ik je motor wel over :Y
Doet me denken aan die foto die mosseltje bewerkte en de topkoffer opblies _O-
 
Als je nou zo'n koffer op een Goldwing monteert en je SM erin parkeert, kan je gewoon naar de dolomieten rijden op de Goldwing en daar dan los met de SM :P

stevige moto...wel oud model... _O-
Het zijn wel de beste Adv's 8-)

Trouwens ik heb weer eens wat met mn Adv, ik had vorige week ff de koppelingsplaten en de slave cilinder van de koppeling losgemaakt, om te proberen die grote moer in de koppelingskorf los te maken. Lukte niet, dus alles schoongemaakt en in elkaar gezet. Maar nou slipt mn koppeling constant door :( ik heb vanmiddag ff de cilinder er vanaf gehaald, die zit er goed op. Morgen ff koppelingsdeksel er vanaf halen en kijken wat daar mee aan de hand is. Iemand nog ideeen wat dit kan zijn? Of ik de koppeling intrek of niet, hij slipt gewoon constant door nu.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik die foto voor t eerst zag,begon ik wel te twijfelen,bestaan ze echt zo groot _O-
haha
:^


Gaat toch nergens meer over :')


Als je nou zo'n koffer op een Goldwing monteert en je SM erin parkeert, kan je gewoon naar de dolomieten rijden op de Goldwing en daar dan los met de SM :P

stevige moto...wel oud model... _O-
Het zijn wel de beste Adv's 8-)
Begin ook steeds serieuzer te kijken naar dit model :Y
Trouwens ik heb weer eens wat met mn Adv, ik had vorige week ff de koppelingsplaten en de slave cilinder van de koppeling losgemaakt, om te proberen die grote moer in de koppelingskorf los te maken. Lukte niet, dus alles schoongemaakt en in elkaar gezet. Maar nou slipt mn koppeling constant door :( ik heb vanmiddag ff de cilinder er vanaf gehaald, die zit er goed op. Morgen ff koppelingsdeksel er vanaf halen en kijken wat daar mee aan de hand is. Iemand nog ideeen wat dit kan zijn? Of ik de koppeling intrek of niet, hij slipt gewoon constant door nu.
Niet goed gemonteerd, gewoon nog een keer los en vast maken (misschien wat zorgvuldiger). Waarom wilde je hem losmaken?
 
Dacht even dat jij het was, maar jij hebt geen topkoffer :W
Hij zou wel gedacht hebben een vent in een legging :X die gespot naar me roept _O-
Was even m'n kerstkilo's aan het verbranden *:)

_O- _O- _O- _O-
En je had ook nog zo'n Paris Hilton achtig hondje bij je ? :+
 
Voor een juiste prijs MAG mijn 2012 abs smr wel weg. koop ik een 950 smr en een 1 cilinder sm :P

Rob heeft je waarschijnlijk een hele mooie prijs genoemd voor zijn SMR?
Maar wat moet je nu met en 1 cilinder bij jullie in de buurt?



:o

Denk je dat die koffer wel groot genoeg is . . ?

He Zen bedankt :} voor het tonen van deze foto's.
Ik kon ze zo 123 niet vinden ,maar jij wel. *O*
Zo kan iedereen zien dat je eruhg veeel mee kan nemen. _O-

De zwarte kopen kan misschien wel ,maar niet meer bij mij.
Heb hem ingeruild op een oranje 990 in sept 2010.
Wat ik van de dealer begrijp, rijdt hij ergens in het midden van het land rond.
Voor de vrouw is een 690duke3 of 4 toch ook al mooi?
Die heeft Ronald SM er nog wel eentje voor je.

Gr. Dick
 
Laatst bewerkt:
Als je nou zo'n koffer op een Goldwing monteert en je SM erin parkeert, kan je gewoon naar de dolomieten rijden op de Goldwing en daar dan los met de SM :PHet zijn wel de beste Adv's 8-)

Trouwens ik heb weer eens wat met mn Adv, ik had vorige week ff de koppelingsplaten en de slave cilinder van de koppeling losgemaakt, om te proberen die grote moer in de koppelingskorf los te maken. Lukte niet, dus alles schoongemaakt en in elkaar gezet. Maar nou slipt mn koppeling constant door :( ik heb vanmiddag ff de cilinder er vanaf gehaald, die zit er goed op. Morgen ff koppelingsdeksel er vanaf halen en kijken wat daar mee aan de hand is. Iemand nog ideeen wat dit kan zijn? Of ik de koppeling intrek of niet, hij slipt gewoon constant door nu.

gok koppelings+stalen platen niet in de goede volgorde/richting terug gezet
 
Laatst bewerkt:
Rob heeft je waarschijnlijk een hele mooie prijs genoemd voor zijn SMR?
Maar wat moet je nu met en 1 cilinder bij jullie in de buurt?He Zen bedankt :} voor het tonen van deze foto's.
Ik kon ze zo 123 niet vinden ,maar jij wel. *O*
Zo kan iedereen zien dat je eruhg veeel mee kan nemen. _O-

De zwarte kopen kan misschien wel ,maar niet meer bij mij.
Heb hem ingeruild op een oranje 990 in sept 2010.
Wat ik van de dealer begrijp, rijdt hij ergens in het midden van het land rond.
Voor de vrouw is een 690duke3 of 4 toch ook al mooi?
Die heeft Ronald SM er nog wel eentje voor je.

Gr. Dick

Nee ze scheurt al lekker op de 990 smr dus dan wil je niet opeens op een dukje gaan zitten..
Er komt vast wel een leuke fiets voorbij in het voorjaar..
 
heeft er iemand nog een contactslot liggen van een 990 smr 2012?
het gaat mij alleen maar om het onderste deel
alvast bedankt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan