1961_Erik
MF veteraan
- 29 mrt 2010
- 4.511
- 16
tijd voor een fotoke !
[afbeelding]
Bike-porno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tijd voor een fotoke !
[afbeelding]
In het onderdeel 'service' van de KTM site wordt het volgende beschreven:
Aanwijzingen voor de brandstofkwaliteit (voor alle modellen)
- Gebruik uitsluitend loodvrije benzine die minimaal voldoet aan de Europese norm EN 228 en het desbetreffende octaangetal (RON...).
- Een aandeel van maximaal 10% ethanol (E10-benzine) is toegestaan.
- Gebruik geen brandstofmengsels met methanol (bv. M15, M85, M100) of met meer dan 10% ethanol (bv. E15, E25, E85, E100).
Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die mij wat kunnen vertellen over de verschillen tussen de 950 SM en de 990 SM?
Beide motoren lijken mij dikke pret, maar is de 990 nou echt die 3000 meer waard? Je vindt 950's net onder de 6000 euro nu, maar 990's kosten echt nog 9 zo ongeveer. Ik bedoel het is injectie ipv carbs, en natuurlijk is hij vlotter, maar hoeveel merk je er in de praktijk van? Is de een toevallig nog zuiniger (minder dorstig ) dan de ander? Klinkt een beetje suf om daarover te beginnen bij een SM, maar ik vind het toch niet onbelangrijk met de huidige benzineprijzen Kortom; graag wat ervaringen van mensen die op beide hebben gereden
Ik zou mijn 950 smr overnemen... Zie vorige pagina, wat een knapperd!Ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die mij wat kunnen vertellen over de verschillen tussen de 950 SM en de 990 SM?
Beide motoren lijken mij dikke pret, maar is de 990 nou echt die 3000 meer waard? Je vindt 950's net onder de 6000 euro nu, maar 990's kosten echt nog 9 zo ongeveer. Ik bedoel het is injectie ipv carbs, en natuurlijk is hij vlotter, maar hoeveel merk je er in de praktijk van? Is de een toevallig nog zuiniger (minder dorstig ) dan de ander? Klinkt een beetje suf om daarover te beginnen bij een SM, maar ik vind het toch niet onbelangrijk met de huidige benzineprijzen Kortom; graag wat ervaringen van mensen die op beide hebben gereden
Zeker fraai, maar de kleinere tank van een R is sowieso een no-go voor mijIk zou mijn 950 smr overnemen... Zie vorige pagina, wat een knapperd!
Er staat een setje Akra's online op MP met Y-stuk..
Bieden mocht vanaf 650.. zelf heb ik ze al maar misschien iemand van hier interesse?
http://link.marktplaats.nl/472157274
Zou zeggen doe er je voordeel mee..
Er staat een setje Akra's online op MP met Y-stuk..
Bieden mocht vanaf 650.. zelf heb ik ze al maar misschien iemand van hier interesse?
http://link.marktplaats.nl/472157274
Zou zeggen doe er je voordeel mee..
Hallo poldermodel, helaas de voorjaarsmeeting niet kunnen komen, zou ik als kleine broer weer mee kunnen liften met de grote jongens in het najaar?
zijn hier SMT rijders aanwezig met duo ervaring?
De SMT zou het voor mij echt helemaal zijn Ik twijfel echter een beetje aan de comfort voor een eventuele passagier.
Hierdoor neig ik een beetje naar een Multistrada (1100), die volgens mij een stuk comfortabeler is.
Morge!
gister wilde ik zomaar mij rebound aan de bovenzijde van de vork eens iets softer instellen gewoon om eens te zien wat deze doet... nu merkte ik dat deze helemaal naar - toegedraait staat! Weet iemand wat ongeveer de originele afstelling is van de vering of anders een goede voor iemand van 85 kilo?
Staat in het instructieboekje en op de sticker op de tank onder het zadel
Ik rijd nu helemaal niet met duo, maar dat komt juist omdat ik nu geen geschikte motor hebHoe vaak rij je duo? Volgens mij gaat duo prima met de SMT, maar er zijn betere motoren voor duo. Als je overwegend solo rijdt, zou ik me daar niet druk over maken.
zijn hier SMT rijders aanwezig met duo ervaring?
De SMT zou het voor mij echt helemaal zijn Ik twijfel echter een beetje aan de comfort voor een eventuele passagier.
Hierdoor neig ik een beetje naar een Multistrada (1100), die volgens mij een stuk comfortabeler is.